نیاز فرودگاه اصفهان به تجهیزات دید کوتاه

نیاز فرودگاه اصفهان به تجهیزات دید کوتاه

مشکلات ناشی از مه آلودگی هوا و لغو برخی پروازها در فرودگاه اصفهان نیاز به تجهیزات دید کوتاه را پررنگ کرد

ˈحمیدرضا فولادگرˈ روز شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مباحث مربوط به خرید این تجهیزات را پیگیری کنند.
 
وی افزود: یکی از راهکارهای حل مشکلات آلودگی هوا در شهر اصفهان تغییر صنعت به گردشگری است.
 
وی با اشاره به سهم 20 درصدی دو نیروگاه اصفهان در آلودگی هوا خاطرنشان کرد: مشکل نیروگاه ها بیشتر از آنکه به تامین گاز مربوط باشد به اشکال در برنامه ریزی باز می گردد.
 
فولادگر همچنین انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده به مجتمع های صنفی را از جمله راهکارهای مطرح شده برای رفع معضل آلودگی هوای این شهر عنوان کرد.
 
وی تصریح کرد: شهرداری با جانمایی این مجتمع های صنفی و ارائه تسهیلات در واگذاری زمین های این مجتمع ها می تواند نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا داشته باشد.
 
عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان هم با اشاره به مسائل و مشکلات زیست محیطی شهر اصفهان و خشک شدن رودخانه زاینده رود گفت: همه معتقدند که اصفهان بهترین مدیران را دارد که می توانند به طور موثرتر و جدی تر به حل این مشکل بپردازند.
 
ˈندا واشیانی پورˈ با بیان اینکه اصفهان از تهران درآلودگی هوا سبقت گرفته است افزود: دستگاه های ذیربط به جای پیدا کردن مقصر در آلودگی ها به سهم خود در از بین بردن آن بپردازند.
 
وی گفت: تا حل مشکل آلودگی هوا چندین نفر جانشان را از دست خواهند داد یا به بیماری هایی نظیر سرطان مبتلا خواهند شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از مدیران شهری و شورای اسلامی شهر اصفهان خواست تا نسبت به این موضوع حساستر باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: وقتی مردم از شدت آلودگی هوا در حال خفه شدن هستند نیازی به صرف بودجه برای انجام پروژه ها بزرگ مانند میدان امام علی(ع) و سالن همایش های بین المللی نیست.
 
واشیانی پور تصریح کرد: باید هزینه بسیاری از پروژه ها صرف رفع آلودگی هوا و برگرداندن آب به رودخانه زاینده رود، خرید اتوبوس های جدید، تعمیر ناوگان فرسوده و اتمام پروژه مترو شود.
 
منشی دوم شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین خواستار آگاهی بخشیدن به مردم درباره مضرات آلودگی هوا و استفاده از پتانسیل رسانه ای شهرداری در این راستا شد.
 
وی معاینه فنی خودروها، توسعه فضای سبز شهری و استفاده از نظرات نخبگان و صاحب نظران را از جمله راهکارهای بهبود وضعیت هوای شهر اصفهان بیان کرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نیاز فرودگاه اصفهان به تجهیزات دید کوتاه

  • برای مطلب نیاز فرودگاه اصفهان به تجهیزات دید کوتاه نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نیاز فرودگاه اصفهان به تجهیزات دید کوتاه وارد نمائید

نظر شما درباره نیاز فرودگاه اصفهان به تجهیزات دید کوتاه

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه