اطلاعاتی درباره 118 اصفهان

اطلاعاتی درباره 118 اصفهان

مردم اصفهان اولین روش دریافت اطلاعات را 118 میدانند

«سیدجمال الدین سلطان زاده» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر به هر دلیلی اتفاقی در سطح شهر یا در مسائل اجتماعی بیفتد، مردم 118 را بعنوان نخستین کانال برای اطلاع رسانی می شناسند و با آن تماس می گیرند.
 
وی ادامه داد: مردم حتی برای آگاهی از تعطیلی مدارس به 118 زنگ می زنند در حالیکه اطلاع رسانی درباره آن جزو وظایف مخابرات نیست با اینحال اپراتورها پاسخگوی مردم هستند.
 
وی با بیان اینکه تماس مردم در فصول مختلف سال نیز تفاوت دارد تصریح کرد: زمانیکه با اتفاق خاصی مانند بارش برف در شهر مواجه می شویم ترافیک غیر قابل پیش بینی در سامانه 118 بوجود می آید.
 
وی با اشاره به اینکه حدود 250 نفر در مرکز 118 مخابرات استان اصفهان مشغول هستند، گفت: روزانه بین 100 تا 120 هزار تماس تلفنی با این مرکز گرفته می شود.
 
مدیر امور مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان افزود: زنان اپراتور در نوبت های کاری صبح و بعدازظهر و مردان در نوبت شب پاسخگوی مردم هستند.
 
وی با بیان اینکه مخابرات اصفهان بر روی سامانه 118 ترافیک سنجی انجام داده است تصریح کرد: این کار منجر به کاهش زمان انتظار شده است.
 
سلطان زاده افزود: یک سیستم نرم افزاری هوشمندی برای کنترل مرکز 118 در اصفهان طراحی شده که نسخه آن حتی از تهران نیز جدیدتر است.
 
مدیر امور مشترکین مخابرات اصفهان با اشاره به اینکه هر اپراتور 118 در هر دقیقه به دو تماس پاسخ می دهد اظهار کرد: با احتساب زمان 25 ثانیه برای پاسخگویی به هر تماس، هر اپراتور در یک نوبت کاری، پنج ساعت کار و یک ساعت استراحت دارد.
 
وی بیشترین بار ترافیک مرکز 118 اصفهان را بین 9 تا 13 و 17 تا 22 اعلام و تصریح کرد: متوسط زمان انتظار برای پاسخگویی در اوج ترافیک، کمتر از پنج دقیقه است.
 
وی با بیان اینکه سیستم یکپارچه سازی 118 در بیشتر شهرستانهای استان اصفهان صورت گرفته است افزود: اپراتورهای 118 در 20 شهرستان مشغول فعالیت هستند.
 
وی تاکید کرد: افراد برای اشتغال در این مرکز آموزش های لازم را می بینند و آگاهانه و دقیق مشغول پاسخگویی به مردم می شوند.
 
سلطان زاده، سرویس مشاغل را یکی از خدمات ارزش افزوده 118 اصفهان دانست و گفت: رسته های مختلفی شغلی می توانند با پرداختن هزینه ناچیزی ( 15 هزار ریال در هر ماه ) شماره تلفن مربوط به صنف خود را در این مرکز ثبت کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه بخش عظیم ارتباط مخابرات با مردم از طریق سامانه 118 است اضافه کرد: مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در دستور کار مخابرات اصفهان قرار دارد.
 
وی ادامه داد: مخابرات اصفهان در همین راستا و در تغییر ساختار خود به ایجاد معاونت بازاریابی و فروش اقدام کرده است تا پاسخگوی بهتر مردم باشد.
 
مدیر امور مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات اصفهان همچنین این استان را یکی از نخستین استانهای کشور دانست که مرکز 118 در آن راه اندازی شده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اطلاعاتی درباره 118 اصفهان

  • برای مطلب اطلاعاتی درباره 118 اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اطلاعاتی درباره 118 اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اطلاعاتی درباره 118 اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه