پخش سریال رفیق بد از اصفهان در شبکه سراسری در ایام نوروز 93

پخش سریال رفیق بد از اصفهان در شبکه سراسری در ایام نوروز 93

سریال رفیق بد کاری از صدا و سیمای اصفهان برروی شبکه سراسری در ایام نوروز 93 پخش خواهد شد

سیدمحمد ممتاز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: سیمای مرکز اصفهان همراه با سایر شبکه‎های رسانه ملی به ساخت سریال ویژه نوروز همت گماشته است.
 
کارگردان رفیق بد با اشاره به اینکه دو سریال طنز توسط مرکز سیمای اصفهان برای پخش در نوروز سال آینده تدارک دیده شده است اظهار داشت: سریال رفیق بد یکی از این دو سریال است که در 13 قسمت در حال ساخت است که هر قسمت 45 دقیقه است.
 
وی با اشاره به اینکه رفیق با تلفیق بازی بازیگران اصفهانی و پایتخت ساخته می‎شود گفت: بازیگران نقش اول این فیلم بازیگران پایتخت هستند که هوشنگ حریرچیان، شهره سلطانی، شهرام قاعدی و خشایار راد از جمله بازیگران این فیلم هستند.
 
ممتاز درباره داستان این فیلم تصریح کرد: داستان این فیلم داستان دو رفیقی است که بعد از سالیان دراز باهم برخورد می‎کنند، اما متوجه می‎شوند که از لحاظ اجتماعی باهم فاصله زیادی دارند و برخورد این دو رفیق و اتفاقات پس از آن با بیان طنز و کمدی بیان شده است.
 
وی ادامه داد: رفیق بد به قلم آرش زارع نگاشته شده است و حسن خرسند تهیه‌کننده آن است، همچنین کاظم افرندنیا، مرتضی ریحانی، عادل یوسفی و علی قیومی از جمله بازیگران این سریال هستند.
 
به گزارش فارس، سید محمدرضا ممتاز عید نوروز سال گذشته سریال خانواده نوروزی را ساخت، اما توفیق چندانی از این سریال حاصل نشد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره پخش سریال رفیق بد از اصفهان در شبکه سراسری در ایام نوروز 93

  • برای مطلب پخش سریال رفیق بد از اصفهان در شبکه سراسری در ایام نوروز 93 نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد پخش سریال رفیق بد از اصفهان در شبکه سراسری در ایام نوروز 93 وارد نمائید

نظر شما درباره پخش سریال رفیق بد از اصفهان در شبکه سراسری در ایام نوروز 93

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه