برگزاری کنسرت سالار عقیلی در اصفهان

برگزاری کنسرت سالار عقیلی در اصفهان

این کنسرت در تاریخ های 2 و 3 و چهارم بهمن ماه در اصفهان برگزار میشود

حبیب علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری کنسرت سالار عقیلی در اصفهان اظهار کرد: این کنسرت در تاریخ دوم و سوم بهمن‎ماه هر شب یک اجرا در ساعت 20  داشته و در تاریخ چهارم بهمن‌ماه در دو سانس در ساعات 18 و 21  در تالار کوثر مجموعه فرهنگی شهدای ارتش به اجرای کنسرت می‌پردازد.
 
وی افزود: پیش ‌از این کنسرت‎‎‎‎‎‎‎های اصفهان در تالار رودکی برگزار می‎شد، اما چندی است که اجرای کنسرت در این تالار منسوخ‌ شده و با توجه به احداث سالن کوثر، کنسرت‌های اصفهان در این مکان برگزار می‌شود.
 
تهیه‌کننده کنسرت سالار عقیلی بیان کرد: تالار رودکی اصفهان یک سینمای قدیمی بود که مسئولان، هنرمندان و مردم از اجرا در این سالن راضی نبودند، اما با اجرای کنسرت در سالن کوثر تحولی در اجرای کنسرت در اصفهان به وجود آمده که میل و رغبت هنرمندان را به اجرا در شهر اصفهان بیشتر کرده است.
 
وی ادامه داد: اصفهان مهد موسیقی است، به همین جهت وجود محدودیت برای اجرای کنسرت موسیقی در اصفهان قابل توجیه نیست.
 
علوی اضافه کرد: امیررضا جهادی از فرماندهان نظامی اصفهان زحمات زیادی برای برگزاری کنسرت‎های اصفهان در تالار کوثر مجموعه فرهنگی شهدای ارتش متحمل شد و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان نیز حمایت‎های فراوانی از اجرای کنسرت در این سالن انجام دادند.
 
وی تصریح کرد: در این کنسرت سالار عقیلی از آلبوم جدید خود برای اولین‌بار رونمایی می‎کند و اجرای این کنسرت برای اصفهانی‎ها غافلگیرکننده است، اما قطعات به‌یادماندنی و قدیمی نیز توسط سالار عقیلی در این کنسرت اجرا می‎شود.
 
 این تهیه‌کننده کنسرت‎های موسیقی اشاره کرد: گروه برگزارکننده این کنسرت در تلاش است که جایگاه زیبا و مهیجی را برای این کنسرت در نظر بگیرد.
 
علوی با بیان این که نوید دهقان سرپرستی گروه قمر را در این کنسرت بر عهده دارد، گفت: در این کنسرت 7 تصنیف اجرا می‌شود که مشتمل بر گزیده‌ای از آثار برجسته 10 سال گذشته گروه قمر بوده که از این میان می‌توان به «یار و دیار» و «هوای آفتاب» اشاره کرد.
 
وی  خاطر نشان کرد: دو قطعه جدید از آلبوم جدید این گروه با نام «در انتظار بهار» که به‌ زودی منتشر می‌شود نیز برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود، قطعات در دستگاه‌های ماهور، آواز اصفهان، آواز دشتی و دستگاه نوا به آهنگسازی نوید دهقان اجرا می‌شود.
 
تهیه‌کننده این کنسرت در معرفی اعضای گروه قمر عنوان کرد: نوازندگانی همچون شهریار نظری (دف)، شاهین صفایی (بم تار)، امین گلستانی (عود)، حمید بهروزی نیا (تار)، بهزاد رواقی (تار)، علیرضا گران فر (سنتور)، حسن محمدحسینی (نی)، آیدین ترکیان (آلتو) و نوید دهقان در این کنسرت به نوازندگی می‌پردازند.
 
وی در پایان از برگزاری کنسرت‎های موسیقی در اصفهان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با حمایت‌های مردم هنر‌دوست و هنر‌شناس اصفهان شاهد برگزاری کنسرتی با کیفیت در نصف جهان باشیم.
 
لازم به ذکر است که سایت مای اصفهان آمادگی خود را جهت ارائه سرویس فروش الکترونیکی بلیطهای کنسرت و همه رویدادهای شهر اصفهان اعلام میدارد . تهیه کنندگان و برگزار کنندگان گرامی جهت اطلاع از این سرویسها لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه و فرم ارتباط را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم .

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری کنسرت سالار عقیلی در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری کنسرت سالار عقیلی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری کنسرت سالار عقیلی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری کنسرت سالار عقیلی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه