ذوب آهن از صعود به دور بعدی جام حذفی بازماند

ذوب آهن از صعود به دور بعدی جام حذفی بازماند

استقلال تهران با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان به دور بعدی صعود کرد

 این دیدار عصر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و شاگردان «امیر قلعه نویی» در تیم استقلال تهران با گل دقیقه 43 جی لوید ساموئل از روی ضربه پنالتی که با خطای مشکوک مدافع ذوب آهن روی حنیف عمران زاده به دست آمد، میزبان خود را شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
 
در دقیقه 87، تیم ذوب آهن با خطای امیرحسین صادقی روی میلاد غریبی صاحب ضربه پنالتی شد که مهدی رحمتی با واکنشی زیبا ضربه قاسم حدادی فر را مهار کرد تا بهترین فرصت ذوب آهنی ها برای به تساوی کشاندن بازی از دست برود.
 
مجید غلام نژاد مدافع تیم استقلال تهران با دریافت اخطار در این مسابقه، از بازی مقابل مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی محروم شد.
 
در پایان این دیدار، پژمان نوری از تیم استقلال تهران به عنوان بازیکن فنی و کارلوس سانتوز از تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.
 
قضاوت این دیدار برعهده علیرضا فغانی با کمک های علی میرزابیگی و حسن ظهیری بود. 
 
به این ترتیب، تیم استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی رو در روی تیم مس کرمان قرار می گیرد. این دیدار، تقابل امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی سرمربیان کنونی و قبلی تیم استقلال تهران نیز است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ذوب آهن از صعود به دور بعدی جام حذفی بازماند

  • برای مطلب ذوب آهن از صعود به دور بعدی جام حذفی بازماند نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ذوب آهن از صعود به دور بعدی جام حذفی بازماند وارد نمائید

نظر شما درباره ذوب آهن از صعود به دور بعدی جام حذفی بازماند

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه