اظهارات کرانچار در خصوص تیم ملی

اظهارات کرانچار در خصوص تیم ملی

جدا کردن ملی پوشان از تیم های باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند به بهانه برگزاری اردوهای تیم ملی ، توهین به لیگ قهرمانان باشگاههای آسیاست.

 ˈزلاتکو کرانچارˈ عصر شنبه در کنفرانس خبری اظهار کرد: هنوز هیچگونه بخشنامه یا نامه رسمی از سوی فدراسیون ایران به باشگاه سپاهان برای به خدمت گرفتن ملی پوشان این تیم جهت حضور در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی دریافت نشده است. 
 
وی افزود: چنانچه تیم ملی ایران بخواهد از 22 اسفند تا دوم اردیبهشت در آفریقای جنوبی اردوی آماده سازی برگزار کند، این اردو در جریان مسابقات دور اول لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا می باشد. 
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در اینصورت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با مشکل مواجه می شوند، تصریح کرد: همراهی ملی پوشان با تیم های باشگاهی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ، شرایط آمادگی آنها را برای حضور در تیم ملی حفظ می کند. 
 
وی تصریح کرد: به نظر نمی رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز اجازه دهد ملی پوشان تیم های باشگاهی در لیگی که مهمترین شرکت ها و حامیان مالی قاره آسیا در آن سرمایه گذاری کرده اند، حضور نداشته باشند. 
 
کرانچار تاکید کرد: چنانچه اردوی آماده سازی تیم ملی ایران در زمانی که شنیده می شود برگزار شود به نظرم زمان برگزاری آن صحیح نیست و این موضوع به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ضربه می زند . 
 
وی درباره آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز اظهار کرد: به نظر می رسد در صدور این آراء وحدت رویه وجود ندارد مثلا حکم محرومیت هادی عقیلی بازیکن سپاهان را خیلی دیر اعلام کردند اما برخی از بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس را 72 ساعت پس از دیدارهایشان اعلام نمودند. 
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه قصد دخالت در وظایف کمیته قضایی فدراسیون فوتبال ایران را ندارم، تصریح کرد: مدت محرومیت برخی از بازیکنان تیم های پرسپولیس و استقلال تهران باید بیش از یک دیدار در نظر گرفته می شد. 
 
وی با اشاره به اینکه سپاهان با قدرت دیدارهای خود در لیگ برتر باشگاههای کشور را ادامه خواهد داد، تصریح کرد: تا زمانیکه حداقل شانس برای ما وجود داشته باشد با قدرت برای قهرمانی تلاش می کنیم و چنانچه این هدف محقق نشد حداقل سعی می کنیم در بین چهار تیم راه یافته به فصل آتی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا باشیم. 
 
کرانچار درباره وضعیت محرم نویدکیا بازیکن خط میانی تیمش نیز گفت: این بازیکن از یک هفته پیش در تمرینات شرکت کرده است و از آمادگی خوبی برخوردار می باشد و به احتمال بسیار زیاد در دیدار با پرسپولیس تهران در ترکیب 18 نفره تیم ما جای خواهد داشت. 
 
وی تصریح کرد: بر روی نویدکیا برای دیدار برگشت مقابل پرسپولیس تهران حساب ویژه ای باز کرده ام . 
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مهدی شریفی نیز گفت: این بازیکن دچار کشیدگی رباط پا شده و دو روز است که در تمرینات حاضر نیست و ما قصد داریم از این بازیکن در دیدار حساس مقابل پرسپولیس تهران استفاده کنیم لذا به احتمال بسیار زیاد در دیدار فردا مقابل استقلال اهواز غایب خواهد بود. 
 
وی تاکید کرد: نباید با استفاده از بازیکن در فرصت نامناسب او را برای مدت طولانی از فوتبال دور کرد و با استراحت دادن به مهدی شریفی هدف ما این است که این اتفاق برای این بازیکن نیافتد. 
 
کرانچار از حسین مرادمند به عنوان دیگربازیکن غایب تیمش در دیدار فردا نامبرد و افزود: این بازیکن به دلیل سه اخطاره بودن از دیدار فردا محروم است. 
 
وی از آمادگی ˈسرجیو ون دیکˈ مهاجم اندونزیایی تیمش نیز ابراز رضایت کرد و افزود: این بازیکن خیلی زود توانست خود را با سایر بازیکنان هماهنگ کند و روز به روز آمادگی وی افزایش خواهد یافت. 
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه این تیم با کسب نتیجه مساوی مقابل راه آهن سورینت تهران در دیدار گذشته دو امتیاز از دست داد ، تصریح کرد: قصد داریم در دیدار فردا مقابل فولاد خوزستان پیروز شویم زیرا همه دیدارهای ما حکم فینال دارد. 
 
وی افزود: چنانچه در دیدارهای پیش رو امتیاز از دست دهیم موقعیت سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی به خطر خواهد افتاد و بازیکنان نسبت به این موضوع آگاه هستند. 
 
کرانچار از تیم استقلال اهواز به عنوان یکی از تیم های خوب و هجومی لیگ برتر نامبرد و اظهار کرد: بازیکنان ما برای دیدار با استقلال اهواز از آمادگی خوبی برخودار هستند و برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، محکوم به پیروزی در این دیدار هستند. 
 
تیم فوتبال سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم استقلال اهواز است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اظهارات کرانچار در خصوص تیم ملی

  • برای مطلب اظهارات کرانچار در خصوص تیم ملی نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اظهارات کرانچار در خصوص تیم ملی وارد نمائید

نظر شما درباره اظهارات کرانچار در خصوص تیم ملی

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه