رضایت 73 درصدی مردم اصفهان از اورژانس اصفهان

رضایت 73 درصدی مردم اصفهان از اورژانس اصفهان

رییس اداره نظارت و بازرسی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان خبر داد

ˈعلیرضا قاسمیˈ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 27 درصد افراد نیز به دلایلی از جمله اعزام نشدن بیمار و مصدوم به بیمارستان مورد نظر امدادخواه و دیر رسیدن اورژانس به محل، از عملکرد اورژانس و نیروهای آن رضایت لازم را ندارند. 
 
وی تشابه نام خیابان ها، اعلام نکردن آدرس دقیق محل و ترافیک در محدوده شهر را در دیر رسیدن تکنسین های اورژانس بر بالین مصدومان و بیماران موثر خواند. 
 
وی در تشریح وظایف اداره نظارت و بازرسی اورژانس 115 گفت: این بخش تیم 20 نفره بازرسی از کارشناسان و ناظران را در اختیار دارد که به صورت محسوس و نامحسوس به بررسی عملکرد تکنسین ها و ماموریت های انجام شده می پردازند. 
 
رییس اداره نظارت و بازرسی اورژانس اصفهان تاکید کرد: تیم بازرسی و نظارت اورژانس استان در تمام زمینه ها از جمله رفتار و رعایت اصول ایمنی بر عملکرد اورژانس در بیمارستان ها و در نقاط مختلف شهر و جاده ها نظارت دارد. 
 
وی با بیان اینکه برخی از مردم انتظارات بیش از حد از تکنسین ها و خدمات اورژانس دارند، افزود: اورژانس ارائه خدمات درمانی در منزل ندارد و این امر مربوط به بخش خصوصی است. 
 
قاسمی گفت: برخی از اورژانس انتظار انتقال متوفی را دارند که این موضوع نیز یکی دیگر از عوامل نارضایتی امدادخواهان از 115 است. 
 
وی اظهار کرد: تمام کارکنان اورژانس دارای بیمه مسوولیت مدنی و مسوولیت حرفه ای هستند. 
 
رییس اداره نظارت و بازرسی اورژانس اصفهان افزود: پنج درصد از ماموریت های اورژانس استان از طریق ارسال پیامک پس از انجام عملیات امدادرسانی به امدادخواهان نظرسنجی می شود. 
 
وی با بیان اینکه در این پیامک میزان رضایت امدادخواهان از عملکرد تکنسین های اورژانس پرسیده می شود، اضافه کرد: در صورتی که امدادخواهان شکایتی از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی داشته باشند توسط مسوولان اورژانس راهنمایی خواهند شد. 
 
قاسمی با اشاره به ضبط کامل مکالمات با شماره 115 گفت: این مکالمات قابل بازشنوی و غیرقابل حذف است و پیگیری شکایات از این راه امکان دارد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره رضایت 73 درصدی مردم اصفهان از اورژانس اصفهان

  • برای مطلب رضایت 73 درصدی مردم اصفهان از اورژانس اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد رضایت 73 درصدی مردم اصفهان از اورژانس اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره رضایت 73 درصدی مردم اصفهان از اورژانس اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه