حل مشکل آلودگی هوای اصفهان مهمترین وظیفه استانداری اصفهان

حل مشکل آلودگی هوای اصفهان مهمترین وظیفه استانداری اصفهان

استاندار اصفهان اعلام کرد

 اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، ˈرسول زرگرپورˈ در جمع اعضای شورای اسلامی و شهردار اصفهان، از تصویب برنامه جامع کنترل کیفی هوای اصفهان در شورای برنامه ریزی استان خبر داد. 
 
وی افزود: برنامه جامع کنترل کیفی هوای استان از تلفیق سه برنامه مطالعاتی توسط جمعی از کارشناسان و متخصصان به دست آمده اما هنوز بودجه ای از طرف دولت برای آن پیش بینی نشده است. 
 
وی اظهار کرد: این برنامه شامل 38 اقدام اساسی است که تعداد 30 دستگاه اجرایی استان در آن دخیل هستند و برای منطقه اصفهان، هشت شهرستان و 40 شهر استان برنامه ریزی شده است. 
 
زرگرپور افزود: از اقدامات پیش بینی شده در برنامه، 23 اقدام مربوط به حوزه مدیریت شهری است که ضمن استفاده از نظرات تکمیلی در این خصوص باید اجرای آن هر چه سریعتر آغاز شود. 
 
وی گفت: موارد تدوین شده در برنامه جامع کنترل کیفی هوای استان، نزدیک به 54 درصد پیشگیرانه و 46 درصد آن از نوع اقدامی و برخوردی است. 
 
زرگرپور از کلیه مدیران شهری خواست تا این برنامه را به عنوان پایه و اساس برنامه های خود قرار داده و در اجرای آن فارغ از اختلاف نظرها، اقدامات اجرایی لازم را به انجام رسانند. 
 
استاندار اصفهان علت اصلی مشکلات پیش رو را نداشتن برنامه آمایش سرزمین خواند و افزود: عدم تعامل درست با محیط زیست در حال حاضر بروز مسائل زیست محیطی را رقم زده است. 
 
وی خواستار رصد نمودن شورای راهبردی و نظارت کمیته محیط زیست بر اجرای هر چه بهتر برنامه شد. 
 
وی افزود: در راستای ارتقاء ارتباطات و کاهش سفرهای درون استانی، شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فعال شده است. 
 
وی با تأکید بر اینکه اولویت اول، دوم و سوم در استان مسائل زیست محیطی است، اظهار داشت: در ارتباط با این مسئله تحمل مردم به اتمام رسیده است. 
 
استاندار اصفهان با بیان اینکه تنفس هوای پاک یک مطالبه عمومی و فراگیر است، تصریح کرد: سالم بودن هوا، آب و خاک در کنار هم برای ما از اهمیت ویژه برخوردار است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره حل مشکل آلودگی هوای اصفهان مهمترین وظیفه استانداری اصفهان

  • برای مطلب حل مشکل آلودگی هوای اصفهان مهمترین وظیفه استانداری اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد حل مشکل آلودگی هوای اصفهان مهمترین وظیفه استانداری اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره حل مشکل آلودگی هوای اصفهان مهمترین وظیفه استانداری اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه