افزایش فروش اینترنتی در اصفهان

افزایش فروش اینترنتی در اصفهان

مدیر کل پست استان اصفهان: فروش اینترنتی در اصفهان 32 درصدی افزایش داشته

 ˈسید سعید رجالیˈ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شمار مرسولات صادره از طریق سرویس اینترنتی تا پایان دی 128 هزار فقره است.
 
وی اضافه کرد: تعداد مرسولات وارده از طریق سرویس اینترنتی نیز در این مدت 291 هزار فقره بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 62 درصد افزایش نشان می دهد.
 
مدیرکل پست اصفهان با بیان اینکه تا پایان دی سال جاری بیش از 17 میلیون مرسوله به استان وارد شده است، ادامه داد: در این مدت 26 میلیون مرسوله پستی از استان خارج شد.
 
وی تعداد مرسولاتی که روزانه به اداره کل پست اصفهان وارد می شود را بیش از 60 هزار فقره عنوان کرد و افزود: روزانه 85 هزار مرسوله پستی از این اداره کل صادر می شود.
 
رجالی اضافه کرد: پوشش جمعیتی پست اصفهان تا پایان دی امسال، چهار هزار و 527 نفر برای یک واحد پستی بوده است.
 
وی تعداد واحدهای پستی در استان را یکهزار و 68 واحد بیان کرد و افزود: ارتباط میان این واحدها توسط 119 خط پستی برقرار می شود.
 
مدیرکل پست اصفهان از پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند از شنبه هفته آینده در باجه های پستی خبر داد و افزود: قرار است سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند در 22 بهمن جاری افتتاح شود.
 
وی اظهار کرد: ترافیک مرسولات شبکه پستی ایران در سال جاری با کاهش 10 درصد مواجه شده و این کاهش امری جهانی بوده است.
 
رجالی همچنین درباره شکایات مشتریان در مورد مرسولات پستی گفت: میزان شکایات از شبکه پستی در کشور ما نسبت به جهان بسیار کم است و بر این اساس شرکت پست ایران مدال نقره کیفیتی را از اتحادیه جهانی پست دریافت کرده است.
 
وی تعداد مرسولات مفقودی در پست اصفهان را دو یا سه مورد در سال برشمرد و افزود: آسیب دیدگی مرسولات به دلیل استفاده نکردن از لفافه های مناسب برای بسته بندی و عدم رعایت اصول آدرس نویسی توسط مشتریان است.
 
وی اظهار کرد: شعار سال 93 شرکت پست ایران ˈنوآوری و افزایش خدمات با کیفیت بالاˈ است و استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی از برنامه های مورد تاکید شرکت پست ایران است.
 
مدیرکل پست اصفهان افزود: بر اساس تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به نقاط روستایی و دور دست از اولویت های برنامه های این وزارتخانه است.
 
وی همچنین از برقراری اپراتور دوم شبکه پستی از سال آینده خبر داد و اضافه کرد: افزایش رقابت پستی و عرضه خدمات بهتر به مردم از جمله مزیت این اپراتور است.
 
رجالی با بیان اینکه سرانه مرسولات پستی در کشور ما بسیار پایین است، افزود: این مسئله به دلیل خودپستچی گری مردم و عدم آشنایی آنها با خدمات شرکت پست است.
 
وی ادامه داد: در صورت استفاده مردم از خدمات شرکت پست، ترددهای زائد مردم کاهش یافته و باعث کاهش هزینه ملی خواهد شد.
 
مدیرکل پست اصفهان تعداد مرسوله های دریافت شده از شهروندان از طریق پست تلفنی 193 را 16 هزار مرسوله برشمرد.
 
وی همچنین از تشکیل کارگروه ویژه خدمات پستی در استانداری اصفهان خبر داد و اضافه کرد: خدمات مربوط به سازماها و ادارات استان قابلیت تبدیل به خدمات پستی را دارد و می توان به پست اصفهان واگذار کرد.
 
رجالی با اشاره به تعداد خدمات ارائه شده به دستگاههای استان اظهار کرد: توزیع 86 هزار فقره سند مالکیت، توزیع 62 هزار شناسنامه و کارت ملی و اسناد هویتی، 11 هزار فقره توزیع اخطاریه ثبت اسناد، 86 هزار فقره صدور سند مالکیت و توزیع هشت میلیون و 600 هزار فقره قبض تلفن همراه و 844 هزار فقره قبض تلفن ثابت از جمله این خدمات است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افزایش فروش اینترنتی در اصفهان

  • برای مطلب افزایش فروش اینترنتی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افزایش فروش اینترنتی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افزایش فروش اینترنتی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه