برقراری پرواز مستقیم اصفهان سئول در آینده نزدیک

برقراری پرواز مستقیم اصفهان سئول در آینده نزدیک

رئیس مجلس کره جنوبی در دیدار از اصفهان خبر داد

 روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگر پور در دیدار با رئیس مجلس کره جنوبی تمایل خود را برای حضور سرمایه‌گذاران این کشور در اصفهان و انجام فعالیت‌های مشترک با این سرمایه‌گذاران، ابراز نمود.
 
استاندار اصفهان افزود: استان اصفهان این آمادگی را دارد که با استان‌های کره جنوبی همکاری‌های گسترده‌تری داشته باشد.
 
وی اظهار داشت: اصفهان پایتخت تمدن ایران اسلامی و یکی از بزرگ‌ترین و پرقدرت‌ترین استان‌های کشور است که مورد علاقه مهمانان ایران است.
 
زرگر پور با بیان اینکه برای بازدید از اصفهان حداقل یک هفته فرصت نیاز است، یادآور شد: تا کنون چندین بار برای شرکت در اجلاس‌های بین‌المللی به کشور کره سفرکرده‌ام و شما دارای کشوری زیبا و مردمی بسیار خونگرم هستید.
 
وی با اعلام آمادگی برای گسترش همکاری‌ها با این کشور، خاطرنشان کرد: اصفهان صنعتی‌ترین استان ایران است که 70 درصد فولاد و 50 درصد سیمان و مصالح ساختمانی کشور در آن تولید می‌شود.
 
مدیر ارشد استان ویژگی‌های بی‌شمار اصفهان را برشمرد و افزود: اصفهان دارای مجموعه‌ای از نیروگاه‌ها، صنعت پتروشیمی، دانشگاه‌های بسیار بزرگ و مراکز علمی پیشرفته همچون رویان است.
 
وی ادامه داد: استان اصفهان با مردمی خونگرم، خلاق و هنرمند، دارای درصد بالایی از صنایع‌دستی ممهور به مهر اصالت یونسکو بوده و آثار تاریخی ارزشمندی را در خود جای داده است.
 
رسول زرگر پور با بیان اینکه اصفهان نمونه و الگوی همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان الهی است، اعلام نمود: هفته آینده اجلاس بین‌المللی ادیان توحیدی در اصفهان برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اصفهان استانی صنعتی، هنری، معنوی و تاریخی است و امیدوار هستیم که این ویژگی‌ها باعث افزایش مناسبات و همکاری‌های بین‌المللی گردد. 
 
رئیس مجلس کره جنوبی نیز در این دیدار، آمادگی کشورش را برای برقراری ارتباطات بیشتر به ویژه در زمینه صنعتی و گردشگری با استان اصفهان، اعلام کرد.
 
وی ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مدیریت استان، افزود: از زیبایی‌های اصفهان بسیار شنیده بودم و اکنون این فرصت به دست آمد که این زیبایی‌ها را تجربه کنم.
 
وی با اشاره به ضرب‌المثل کره‌ای "شهرت بزرگ نادرست نیست" اظهار داشت: به راستی اصفهان از نظر علمی، فناوری، فیزیکی و تاریخی نصف جهان است و شهرت اصفهان به این نام واقعی بوده است.
 
رئیس مجلس کره خواستار ارتباط بیشتر و افزایش مناسبات شد و تصریح کرد: لازم است پرواز مستقیم از سئول به اصفهان دایر شود.
 
وی از تمایل برای حضور شرکت‌های کره‌ای در اصفهان سخن گفت و افزود: با توجه به تفاهم‌نامه قبلی بین کره و اصفهان که اسناد تاریخی آن موجود است، برقراری ارتباط بیشتر با استان‌های صنعتی مثل اصفهان برای دولت کره از اهمیت برخوردار است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برقراری پرواز مستقیم اصفهان سئول در آینده نزدیک

  • برای مطلب برقراری پرواز مستقیم اصفهان سئول در آینده نزدیک نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برقراری پرواز مستقیم اصفهان سئول در آینده نزدیک وارد نمائید

نظر شما درباره برقراری پرواز مستقیم اصفهان سئول در آینده نزدیک

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه