برگزاری نمایشگاه دامپزشکی در اصفهان

برگزاری نمایشگاه دامپزشکی در اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه صنعت بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی کشور دیروز در اصفهان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی کشور با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط و همچنین با مشارکت و حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و پنج کشور خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان آغاز به کار کرد.
 
شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در سه زیر گروه تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل‌های خوراکی، دامپزشکی و واکسن‌های دامی، دارو و مکمل‌های غذایی و صنایع، فرآوردها و تولیدات لبنی، جدیدترین و نوین‌ترین تجهیزات، صنایع دستگاه‌ها و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.
 
در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی کشور انواع مواد خوراکی دام و مکمل‌های غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط با صنعت دام و طیور، داروهای دامپزشکی و ضدعفونی کننده‌ها، مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور، داروهای دامپزشکی و ضدعفونی کننده‌های دام، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین‌آلات دامپروری، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مراکز دامداری، خدمات مختلف سازمان‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط و نشریات و هفته‌ نامه‌های تخصصی دام و طیور ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
 
در این نمایشگاه علاوه بر حضور پررنگ شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای تولیدی و خدماتی و خدماتی دام و طیور و دامپزشکی استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، اراک، فارس، همدان، مازندران، یزد، گلستان، قزوین و چهارمحال بختیاری به علاوه شرکت‌ها و نمایندگانی از کشورهای انگلستان، ایتالیا، چین، ترکیه و آلمان حضور دارند.
 
گفتنی است در مدت چهار روز برگزاری این نمایشگاه، چهار هیئت تجاری و اقتصادی از کشورهای آسیای میانه و خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان حضور دارند و ضمن بازدید از سالن‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی با تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی وارد مذاکره و گفت‌وگو می‌شوند.
 
برگزاری چهار کارگاه تخصصی و آموزشی، از دیگر برنامه‌های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام طیور و دامپزشکی اصفهان است.
 
معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور و فرآورده‌های لبنی، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی کارآفرین و اشتغال پایدار، مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
 
علاقمندان می‌تواند از نهم تا 12 بهمن‌ماه هر روز از ساعت 15 تا 21 از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان بازدید کنند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری نمایشگاه دامپزشکی در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری نمایشگاه دامپزشکی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری نمایشگاه دامپزشکی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری نمایشگاه دامپزشکی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه