جشنواره فیلم فجر در اصفهان سهم اصفهان 20 فیلم

جشنواره فیلم فجر در اصفهان سهم اصفهان 20 فیلم

20 فیلم از جشنواره فیلم فجر در سینما سپاهان اصفهان اکران میشود

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان افزود: لیست فیلم‎هایی که برای اکران به اصفهان تعلق می‎گیرد هنوز اعلام نشده است، اما 20 فیلم برای اصفهان اگر چه ایده‎آل نیست اما به نسبت سایر استان‎ها خوب است.
 
به گزارش فارس، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از 12 تا 22 بهمن‌ماه 1392 برگزار می‎شود.
 
اگر چه سال گذشته اصفهان با 27 فیلم از 14 تا 24 بهمن‎ماه در چهار سینما به استقبال جشنواره فجر رفت، اما وضعیت اکران این جشنواره در اصفهان چندان مساعد نیست و برخلاف اظهار نظرات مسئولان ارشاد اصفهان مبنی بر برگزاری هرچه باشکوه‎تر این جشنواره در سال جدید، فجر امسال تنها در یک سینمای اصفهان و آن هم با اکران 20 فیلم برگزار می‎شود.
 
سینما سپاهان با اکران 20 فیلم آن هم هر فیلم یک اکران به استقبال فجر سی و دوم می‎رود و علی رغم سال‎های گذشته بخش امور استان‎ها که به اعلام اسامی فیلم‎های سهمیه هر استان می‎پردازد همچنان غیرفعال است، مقرر شده بود اکران فیلم‎ها در استان‎ها با پرداخت 5 میلیون تومان بابت هر فیلم صورت بگیرد که کمیته فنی پس از اعتراض استان‎ها آن را لغو کرد، اما این عمل تأثیری در روند سهمیه‎بندی متعادل فیلم‎ها نداشت.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره جشنواره فیلم فجر در اصفهان سهم اصفهان 20 فیلم

  • برای مطلب جشنواره فیلم فجر در اصفهان سهم اصفهان 20 فیلم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد جشنواره فیلم فجر در اصفهان سهم اصفهان 20 فیلم وارد نمائید

نظر شما درباره جشنواره فیلم فجر در اصفهان سهم اصفهان 20 فیلم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه