رکود در بازار آهن اصفهان

رکود در بازار آهن اصفهان

رئیس اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان اعلام کرد

اکبر شمشیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار آهن اصفهان اظهار کرد: قیمت‌ها در بازار آهن سقوط داشته و رونقی در بازار نیست.

توقف طرحهای عمرانی و رکود در بازار آهن اصفهان

وی ادامه داد: به دلیل اینکه اجرای طرح‌های عمرانی متوقف شده و ساخت ‌و سازها با رکود روبه‌رو شده‌اند بازار آهن نیز با رکود روبه‌رو شده است.
 
رئیس اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان افزود: بازار آهن نیز همچون بازار دیگر اجناس با بی‌میلی خریداران برای خرید مواجه شده و باعث رکود شدید بازار شده است.
 
وی گفت: وضعیت تولیدات آهن استان اصفهان مناسب است اما در شرایط کنونی بیشتر تولیدات در انبارها قرار دارند و معامله نمی‌شوند.
 
شمشیری با بیان اینکه مشکلات زیادی گریبان فروشندگان آهن را گرفته است،‌ اظهار کرد: متاسفانه مشکلاتی که دارایی، مالیات بر ارزش افزوده و ... برای فروشندگان آهن ایجاد کرده ‌است باعث  نابودی کسب و کار بسیاری از فروشندگان آهن شده‌ است.
 
وی یادآور شد: در بحث خریدهای با کد که توسط آهن فروشان انجام می‌شود مشکلاتی وجود دارد، برای نمونه وقتی خریدی با کد انجام می‌شود فاکتور داده نمی‌شود اما دارایی از فروشندگان و خریداران فاکتور می‌خواهد که باعث بروز مشکلات فراوان شده است.
 
رئیس اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات به وجود آمده برای آهن‌فروشان بسیاری از این کار خارج شده و از این کار کناره‌گیری کرده‌اند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره رکود در بازار آهن اصفهان

  • برای مطلب رکود در بازار آهن اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد رکود در بازار آهن اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره رکود در بازار آهن اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه