شکست تیم پیکان تهران در مقابل باریج اسانس کاشان

شکست تیم پیکان تهران در مقابل باریج اسانس کاشان

باریج اسانس تیم قدرتمند پیکان تهران را با شکست بدرقه کرد

 این دیدار که عصر یکشنبه در سالن ورزشی مملو از تماشاگر ˈکتابچیˈ کاشان برگزار شد، باریج اسانس توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان به برتری برسد.
 
شاگردان ˈمصطفی کارخانهˈ در باریج اسانس توانستند در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 21، 25 بر20 و 25 بر 23 تیم همیشه مدعی پیکان را شکست دهند تا پس از چند هفته ناکامی دوباره خود را به عنوان یک تیم مدعی در لیگ مطرح کنند.

برتری تیم باریج اسانس بر پیکان تهران

تیم پیکان تهران در این دیدار هفتمین شکست خود را مقابل نماینده کاشان متحمل شد تا همچنان با 32 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی جای داشته باشد و شانس خودش را برای حضور درجمع چهار تیم بالای جدول به حداقل برساند.
 
این دیدار به قضاوت آقایان ˈمرتضی اکرمیˈ و ˈمحمد عشقدوستˈ برگزار شد و ˈمحمدحسن شفقیˈ بعنوان ناظر و نماینده فدراسیون کار نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.
 
در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال و از هفته نهم دور برگشت روز چهارشنبه 16 بهمن تیم باریج اسانس در کاشان پذیرای تیم قعرنشین ساپیا البرز خواهد بود و در همین روز پیکان در تهران میزبان شهرداری زاهدان است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره شکست تیم پیکان تهران در مقابل باریج اسانس کاشان

  • برای مطلب شکست تیم پیکان تهران در مقابل باریج اسانس کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد شکست تیم پیکان تهران در مقابل باریج اسانس کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره شکست تیم پیکان تهران در مقابل باریج اسانس کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه