فرود هواپیمای جده به اصفهان در فرودگاه مهرآباد

فرود هواپیمای جده به اصفهان  در فرودگاه مهرآباد

در پی بارش برف در اصفهان دوباره پروازهای دیگری در فرودگاه اصفهان با مشکل روبرو شد

به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مراد اسماعیلی، مدیر کل دفتر نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در این‌باره اظهار داشت‌: طبق برنامه قرار بود زائران خانه خدا که از جده عازم مشهد بودند راس ساعت چهار صبح امروز در فرودگاه مشهد پیاده شوند، اما به علت شرایط نامساعد جوی هواپیمای سعودی مجبور شد در ساعت شش و 10 دقیقه صبح در فرودگاه مهرآباد به زمین نشیند.

انتقال پرواز ماهان جده به اصفهان به فرودگاه مهر آباد

وی اظهارداشت: همچنین پرواز جده – اصفهان نیز که توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شد قرار بود ساعت هشت صبح در فرودگاه اصفهان فرود آید که به علت شرایط جوی نامساعد مجبور شد ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز در فرودگاه مهرآباد به زمین بنشیند.
 
اسماعیلی تأکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری همواره بر پروازهای هوایی نظارت کامل دارد تا مسافران هوایی در کمال ایمنی و رفاه به مقاصد خود برسند.
 
وی افزود: ایمنی در پروازها حرف اول را می‌زند و حفظ جان مسافران در درجه نخست اولویت کاری سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد.
 
مدیر کل دفتر نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص مسافران شرکت‌های هواپیمایی یاد شده که هم اکنون در پایانه فرودگاه مهرآباد حضور دارند، گفت: با هماهنگی سازمان حج و زیارت و شرکت های هوایی سعودی و ماهان به علت تداوم شرایط نامساعد جوی در فرودگاه‌های مشهد و اصفهان قرار است زائران خانه خدا با اتوبوس به مشهد و اصفهان منتقل شوند.
 
وی اضافه کرد: با این حال تعدادی از مسافران درخواست کرده‌اند که با اتوبوس به شهرهای خود عزیمت کنند و تعدادی نیز تقاضا دارند با پرواز به شهرهای مشهد و اصفهان منتقل شوند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره فرود هواپیمای جده به اصفهان در فرودگاه مهرآباد

  • برای مطلب فرود هواپیمای جده به اصفهان در فرودگاه مهرآباد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد فرود هواپیمای جده به اصفهان در فرودگاه مهرآباد وارد نمائید

نظر شما درباره فرود هواپیمای جده به اصفهان در فرودگاه مهرآباد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه