برگزاری مسابقات فوتبال ارامنه اصفهان

برگزاری مسابقات فوتبال ارامنه اصفهان

مدیر باشگاه سوان ارامنه اصفهان : هشتمین دوره مسابقات فوتبال ارامنه اصفهان به میزبانی این باشگاه برگزار می شود

« وازگن آندروسیان » روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مسابقات با حضور چهار تیم از ارامنه اصفهان و تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد. 
 
وی با اشاره به اینکه این مسابقات هرسال در اول فرودین ماه برگزار شده است، تصریح کرد: به دلیل پاره ای مشکلات و همزمان شدن با عید نوروز، هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفت این رقابت ها را در خردادماه برگزار کند. 
 
مدیر باشگاه سوان ارامنه برگزاری این مسابقات را در رده سنی امیدها اعلام کرد و افزود: به احتمال زیاد تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان با تیم های جوانان خود در این رقابت ها شرکت کنند. 
 
وی افزود: برای برگزاری این مسابقات، درحال انجام هماهنگی های لازم با مسوولان ورزش، هیات فوتبال و باشگاههای اصفهان هستیم . 
 
آندروسیان با اشاره به اینکه تیم فوتبال سوان ارامنه تابستان سال آینده در بازیهای المپیک ارامنه در ارمنستان شرکت خواهد کرد، گفت: برگزاری مسابقات شهدای ارامنه به ارتقای آمادگی بازیکنان این تیم برای شرکت در بازیهای المپیک ارامنه جهان کمک می کند. 
 
مدیر باشگاه سوان ارامنه اصفهان با اشاره به اینکه زمین چمن این باشگاه واقع در جلفای اصفهان متعلق به جامعه ارامنه این شهر می باشد، تصریح کرد: شهرداری اصفهان برای بازسازی این زمین، به مسوولان این باشگاه کمک کرد. 
 
وی با تقدیر از « مرتضی سقائیان نژاد » شهردار اصفهان تصریح کرد: در حالیکه عده ای برای تغییر کاربری این ورزشگاه تلاش می کردند، حمایت شهردار منطقه پنج اصفهان و شهرداری اصفهان از ورزشکاران ارامنه اصفهان، مانع از انجام این اقدام شد. 
 
آندروسیان با اشاره به اینکه زمین ورزشگاه سوان اصفهان به صورت اوقاف در اختیار ارامنه قرار دارد، اظهارکرد: این ورزشگاه تا پیش از انقلاب قمارخانه و محل تردد افراط ولگرد بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ورزشگاه فوتبال تبدیل شد. 
 
وی با اشاره به اینکه این ورزشگاه با هزینه شخصی و خانواده های ورزشکاران نوجوان ارامنه اداره می شود، تصریح کرد: این ورزشگاه در اختیار تیم های پایه فوتبال اصفهان نیز قرار می گیرد و تیم های پایه تحت پوشش هیات فوتبال اصفهان می توانند از این زمین استفاده کنند. 
 
مدیر باشگاه سوان ارامنه اصفهان اظهارکرد: در تلاشیم تا با کمک شهرداری منطقه پنج اصفهان و کمک های مردمی، این ورزشگاه را به امکانات مورد نیاز تجهیز کنیم. 
 
تیم فوتبال سوان ارامنه اصفهان در سال 90 به عنوان یکی از تیم های ایرانی شرکت کننده در بازیهای ارامنه جهان حضور داشت و حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در این رقابت ها نشد. 
 
انصراف این تیم از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی موجب شد تا سردار « محمدرضا نقدی » فرمانده بسیج در آیینی از این تیم تقدیر کند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری مسابقات فوتبال ارامنه اصفهان

  • برای مطلب برگزاری مسابقات فوتبال ارامنه اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری مسابقات فوتبال ارامنه اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری مسابقات فوتبال ارامنه اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه