اظهارات رئیس مجلس امارات در اصفهان

اظهارات رئیس مجلس امارات در اصفهان

تاکید رییس مجلس امارات عربی متحده بر تقویت روابط شهرهای بزرگ کشورش از جمله دبی و ابوظبی با اصفهان

 « محمد احمد المر » رییس مجلس امارات عربی متحده که به منظور دیدن آثار تاریخی و جاذبه های اصفهان به این شهر سفر کرده است، روز جمعه در دیدار با استاندار اصفهان تصریح کرد: اصفهان، نه تنها برای ایرانیان بلکه برای همه مسلمانان و سایر ملل جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 
 
وی افزود: در سفر به تهران از بسیاری از موزه ها، کاخ ها و جاذبه های دیدنی پایتخت ایران بازدید کردم ولی بی تردید اصفهان از ارزش ویژه ای برخوردار است. 
 
رییس مجلس امارات عربی متحده با بیان اینکه در تاریخ اصفهان، از همکاری اعراب و ایرانیان بسیار یاد شده است، افزود: در این خصوص ، کتاب های زیادی نوشته شده است. 
 
رییس مجلس امارات عربی متحده در ادامه افزود: بعضی از آثار تاریخی اصفهان در یونسکو به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است و همانند اصفهان در جهان بسیار کم است. 
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، استاندار اصفهان نیز در آیین استقبال از ˈمحمداحمدالمرˈ رییس مجلس کشور امارات عربی متحده و هیات همراه از حضور این هیات در اصفهان ابراز خرسندی کرد. 
 
« رسول زرگرپور » با بیان اینکه برای سه روز اقامت رییس مجلس امارات عربی متحده، برنامه های فشرده در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به وسعت آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان برای بازدید از این مکان ها حداقل یک هفته فرصت نیاز است. 
 
استاندار اصفهان با اشاره به حضور 36 هیات خارجی در اصفهان در پنج ماه گذشته تصریح کرد: مدیریت استان به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی و به منظور شناساندن بهتر اصفهان به کشورهای دیگر و همچنین افزایش ارتباطات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین اصفهان و کشورهای دیگر از حضور هیات های خارجی در این استان استقبال می کند. 
 
استاندار اصفهان اظهار امیدواری کرد که این دیدار زمینه گسترش مناسبات و افزایش همکاری ها بین اصفهان و شهرهای کشور امارات عربی متحده را فراهم کند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اظهارات رئیس مجلس امارات در اصفهان

  • برای مطلب اظهارات رئیس مجلس امارات در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اظهارات رئیس مجلس امارات در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اظهارات رئیس مجلس امارات در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه