راه اندازی قطار سریع اصفهان تهران تا پایان 94

راه اندازی قطار سریع اصفهان تهران تا پایان 94

در صورت تخصیص بودجه لازم

ˈحسن ماسوریˈ شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان و خانواده راه آهن کاشان افزود: در صورت تخصیص اعتبارات لازم بهره برداری از این پروژه ملی تا پایان سال 94 آغاز خواهد شد.

وضعیت پروژه راه آهن سریع اصفهان - تهران

وی با بیان برخی از مشکلات در خصوص مالکیت زمین در این خصوص گفت: ستادی در استانداری اصفهان برای پیگیری و رفع این مشکل تشکیل شده است.
 
مدیرکل راه آهن استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: همزمان با بحث توسعه ای و ساخت خطوط راه آهن، ناوگان قطار پرسرعت نیز وارد شود.
 
وی همچنین خواستار سرمایه گذاری در بخش راه آهن شد و گفت: تلفات جاده ای سالانه کشور 23 هزار نفر و خسارات ناشی از تصادفات و تلفات جاده ای کشور در حدود 80 میلیارد ریال می باشد.
 
ماسوری توسعه خطوط ریلی و سرمایه گذاری در این بخش را خواستار شد و گفت: بدون کمک مردم و مسوولان این بخش قادر به ادامه فعالیت نمی باشد.
 
وی افزود: بدلیل پرشدن ظرفیت جاده ها و تعداد اندک پرواز ها، فشار بر جاده های استان افزایش یافته که برای اصلاح این نقیصه باید به سمت سیستم پرسرعت ریلی رفت. 
 
به گزارش ایرنا، سرعت قطار پرسرعت اصفهان - تهران ۳۵۰ کیلومتر در ساعت و با گنجایش واگن های هر قطار مسافری 400 نفر و پیش بینی طی مسافت اصفهان به تهران در حدود 90 دقیقه می باشد.
 
مسیر راه آهن پرسرعت تهران- قم - اصفهان به دو مسیر و چند قطعه تقسیم شده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره راه اندازی قطار سریع اصفهان تهران تا پایان 94

  • برای مطلب راه اندازی قطار سریع اصفهان تهران تا پایان 94 نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد راه اندازی قطار سریع اصفهان تهران تا پایان 94 وارد نمائید

نظر شما درباره راه اندازی قطار سریع اصفهان تهران تا پایان 94

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه