دعوت از 4 اسکی باز اصفهان به عضویت در تیم ملی

دعوت از 4 اسکی باز اصفهان به عضویت در تیم ملی

این اسکی بازان اصفهانی در جریان رقابت های اسکی جوانان قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند

ˈمحمدامین رفیعیˈ ، ˈایوب گوناگونیˈ ، ˈفرزاد یسلیانیˈ و ˈمیترا رحیمیˈ براساس دعوت فدراسیون اسکی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و از هفتم اسفند سال جاری خود را به سرپرست اردوی تیم ملی در پیست دیزین معرفی می کنند. 
 
در مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جوانان کشور که به مدت دو روز در پیست اسکی تاریک دره همدان برگزار شد، تیم اعزامی از استان اصفهان با کسب 134 امتیاز پس از استانهای البرز، تهران و فارس به مقام چهارمی این دوره از رقابت ها دست یافت.
 
مسابقات اسکی قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان 1 (15 تا 17 سال) و جوانان 2 (17 تا 19 سال) با حضور بیش از 50 ورزشکار از 9 استان در رشته های مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک و به منظور انتخاب برترین ها برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برگزار شد. رقابت های قهرمانی جوانان آسیا از 13 اسفند سال جاری به مدت سه روز با حضور هشت کشور آسیایی در پیست بین المللی دیزین پیگیری می شود. 
 
*** ˈمحمدرضا مقصودلوˈ رییس فدراسیون کبدی در حکمی ˈسید احمد حجازیˈ را به سمت سرپرست هیات کبدی استان اصفهان منصوب کرد. 
 
در حکم انتصاب حجازی آمده است: به پیشنهاد شماره اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان،به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هیأت کبدی آن استان منصوب می گردید. 
 
امید است با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران در توسعه و گسترش ورزش کبدی موفق و موید باشید. 
 
حجازی از قهرمانان کشتی کشور با بیش از 25 سال سابقه ورزشی در رشته های کشتی، آمادگی جسمانی و فوتبال در حوزه قهرمانی، مربیگری و داوری است. 
 
وی در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی می باشد. 
 
 
 
*** فینال مسابقات والیبال پیشکسوتان بانوان بین دو تیم کشاورزی اصفهان و شاهین شهر از ساعت 16 امروز و دیدار رده بندی در ساعت 17 و 30 دقیقه بین دو تیم شاهین و نظام مهندسی در وزشگاه 17شهریور برگزار خواهد شد. این رقابت ها از 28 بهمن امسال با حضور 16 تیم از شهرستان های اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر و زرین شهر آغاز شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دعوت از 4 اسکی باز اصفهان به عضویت در تیم ملی

  • برای مطلب دعوت از 4 اسکی باز اصفهان به عضویت در تیم ملی نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دعوت از 4 اسکی باز اصفهان به عضویت در تیم ملی وارد نمائید

نظر شما درباره دعوت از 4 اسکی باز اصفهان به عضویت در تیم ملی

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه