انتخاب رشته کنکور هم اينترنتي شد

انتخاب رشته کنکور هم اينترنتي شد

رئيس سازمان سنجش با بيان اين‌که انتخاب رشته داوطلبان از سال جاري به صورت اينترنتي خواهد بود، گفت: رمز ورود براي انتخاب رشته با رمز ثبت نام متفاوت خواهد بود.

دکتر عبدالرسول پورعباس در گفت‌وگو‌ با مهر با اشاره به ثبت نام کامپيوتري گفت: برخي از مشاورين دبيرستان‌ها و مراکز آموزشي به دانش آموزان روش قديمي و سنتي ثبت نام در آزمون سراسري سال 1386 را توصيه مي‌کنند، اين در حالي است که امسال روش ثبت نام سنتي يا دستي کاربردي ندارد و تنها دو روش کامپيوتري و اينترنتي براي ثبت نام در نظر گرفته شده است.
وي اضافه کرد‌: داوطلبان در ثبت نام کامپيوتري فرم ها را پر مي کنند و پست اين فرم‌ها را به صورت ديسک به سازمان سنجش ارائه مي‌دهد.

رئيس سازمان سنجش افزود‌: داوطلبان از ثبت نام اينترنتي استقبال و پيشنهادهايي را نيز در اين خصوص به سازمان اعلام کرده‌اند. در همين راستا و بر اساس پيشنهادهاي داوطلبان، سازمان سنجش رمز ورود جديدي را به داوطلبان در هنگام انتخاب رشته ارائه مي‌دهد که متفاوت از رمز ورود ثبت نام است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره انتخاب رشته کنکور هم اينترنتي شد

  • برای مطلب انتخاب رشته کنکور هم اينترنتي شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد انتخاب رشته کنکور هم اينترنتي شد وارد نمائید

نظر شما درباره انتخاب رشته کنکور هم اينترنتي شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه