باخت تیم ملی ایران در مقابل قطر

باخت تیم ملی ایران در مقابل قطر

در بازی حساس با غیبت عجیب ترابی اتفاق افتاد

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد، تیم ایران با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم میزبان شد و طعم تلخ شکست را در این دوره از رقابت ها چشید. 
احمد علاء الدین در دقیقه 35 و حسن عبدالکریم در دقیقه 56 برای تیم قطر و علی کریمی در دقیقه 90 برای تیم ایران گلزنی کردند.
روزبه چشمی در دقیقه 68 با کم دقتی یک ضربه پنالتی را به سود تیم ایران از دست داد.
بازیکنان تیم امید ایران با سه تغییر نسبت به نخستین دیدار خود در این رقابت ها مقابل سوریه راهی میدان شدند اما با عملکرد ضعیف خود برابر قطر تن به شکست دادند. 
سفید پوشان کشورمان در نیمه نخست، پرس از یک سوم خط میانی تیم قطر را در دستور کار خود قرار داده بودند تا اجازه بازیسازی را به حریف نداده و از اشتباهات قطری ها استفاده کند اما موفق به ایجاد موقعیت گلزنی نشدند. 
قطری ها نیز با ارسال های بلند پشت مدافعان میانی تیم ایران، قصد داشند از تله آفساید فرار کرده و به گل برسند که در دقیقه 35 بر روی این تاکتیک به گل رسیدند. 
ملی پوشان ایرانی در نیمه نخست، با اینکه مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند از دفاع پر تعداد و چند لایه حریف عبور کنند و با شکست راهی رختکن شدند. 
نیمه دوم با تفکرات تهاجمی بازیکنان تیم امید ایران آغاز شد اما شوت ارسلان محمدی را نعیم محند سنگربان آماده قطری ها دفع کرد.
قطری ها در دقیقه 55 بر روی یک کرنر، غفلت مدافعانی ایرانی و ضربه بغل پای حسن عبدالکریم به گل دوم خود رسید.
محمد خاکپور سرمربی تیم بعد از گل دوم حریف، مهدی ترابی و میلاد کمندانی را راهی میدان کرد تا قدرت خط هافبک تیم ایران افزایش یابد.
تیم ایران در دقیقه 68 بر روی پاس ترابی و حرکت مطهری صاحب یک ضربه پنالتی شد اما روزبه چشمی این موقعیت ایده آل را از دست داد. 
در ادامه بازیکنان ایرانی در اواخر نیمه دوم از کناره ها و شوت از راه دور سعی داشتند دروازه تیم قطر را با تهدید روبرو کنند که در دقیقه 90 بر روی پاس ترابی و ضربه زیبای کریمی به گل رسیدند اما این گل مانع از شکست سفید پوشان در این دیدار حساس نشد.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، میشل لادروپ سرمربی اسبق تیم لخویا قطر، ژاوی هرناندز بازیکن تیم السد قطر، جواد نکونام بازیکن تیم سایپا، علیرضا فغانی و رضا سخندان داوران کشورمان از جایگاه ویژه مهمانان نظاره گر این بازی بودند. 
تیم فوتبال امید ایران سه شنبه گذشته در نخستین دیدار خود در این دوره از مسابقه ها با دو گل تیم سوریه را شکست داد . 
ملی پوشان امید ایران دوشنبه هفته آینده در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم چین می روند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره باخت تیم ملی ایران در مقابل قطر

  • برای مطلب باخت تیم ملی ایران در مقابل قطر نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد باخت تیم ملی ایران در مقابل قطر وارد نمائید

نظر شما درباره باخت تیم ملی ایران در مقابل قطر

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه