استفاده از

استفاده از

متخصصان استفاده‌از"عينك دودي" و "كرم ضد آفتاب" درفصل زمستان رابيشتر از فصل تابستان توصيه‌مي كنند.

"دكتر حسن رزمجو"رئيس انجمن چشم پزشكان سازمان نظام پزشكي استان اصفهان گفت : استفاده از عينك دودي طبي در فصل زمستان مانع از ورود سرما به درون چشم مي‌شود.

وي روز چهار شنبه در گفتگو با خبرنگارايرنا افزود: اين در حالي است كه باور مردم بر اين است كه كاربري عينك دودي محدود و مخصوص به فصل تابستان است،درصورتي كه استفاده از آن دراين فصل براي جلوگيري ازسوز سرماو التهاب استخوان‌هاي دور چشم توصيه مي‌شود.

وي با اشاره به‌اين كه عينك‌هاي دودي طبي بايد داراي زمينه كرمي ، قهوه‌اي و خاكستري باشد، گفت : استفاده‌از عينك نيز مانع نور زننده خورشيد مي‌شود.

وي گفت: دراين فصل به خصوص موتور سواران كه در فضاي باز رانندگي‌مي كنند بايد از عينكهاي مخصوص و از كلاه و شال گردن براي جلوگيري از وزش باد به چشم،پيشاني و گوش استفاده كنند تا دچار بيماري‌هاي عفوني نشوند.

دكتر" گيتي فقيهي " متخصص بيماري‌هاي پوست و مو نيز گفت :در زمستان به دليل عبور اشعه ماوراء بنفش از ابر، ميزان صدمه رساني نور به پوست بخصوص در پوست‌هاي خشك و روشن بيشتر است.

وي بابيان اين كه استفاده از كرم‌هاي ضد آفتاب با نظارت پزشك دراين فصل توصيه مي‌شود،افزود: ميزان اين صدمه‌رساني بعد از بارندگي برف و باران به خاطر انعكاس مستقيم نور و تابش ملايم نور خورشيد دو چندان مي‌شود.




درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره استفاده از

  • برای مطلب استفاده از نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد استفاده از وارد نمائید

نظر شما درباره استفاده از

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه