مشاور استاندار اصفهان: وام حمايتي وزارت ارتباطات ، مختص پروژه‌ها نيست

مشاور استاندار اصفهان: وام حمايتي وزارت ارتباطات ، مختص پروژه‌ها نيست

مشاور استاندار اصفهان درامور‪ ICT‬گفت: وام حمايتي وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات فقط مختص پروژه‌ها و طرح‌هاي تعريف شده نيست و به خود شركت‌هاي فعال در زمينه فن آوري اطلاعات نيز تعلق مي‌گيرد.

" محمدجواد اميدي " روز سه‌شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اگر شركتي داراي سابقه فعاليت در زمينه يكي از اولويت‌هاي دهگانه تعريف شده باشد و امتياز و رتبه خوبي كسب نمايد، مي‌تواند از اين وام استفاده كند.

وي يادآورشد:اگرشركت متقاضي داراي طرح ياپروژه‌اي باشد،امتياز بيشتري به آن تعلق مي‌گيرد.

مشاوراستاندار اصفهان تسهيلات ارايه شده در وام وزارت ارتباطات را مطلوب دانست و بيان داشت: شركت‌هامي‌توانند تا سقف ‪ ۲۰۰‬ميليون ريال بدون وثيقه از اين وام دريافت كنند.

اميدي درباره محروميت شركت‌هاي ‪ ISP‬و دفاتر خدمات ارتباطي در شهر اصفهان ازدريافت اين وام گفت:اين تصميم به صورت كشوري بوده و شامل چند شهر بزرگ از جمله اصفهان است كه ما در استان نمي‌توانيم روي اين موضوع تغييري ايجاد كنيم.

وي با اشاره به ‪ ۴۰‬ميليارد ريال تسهيلات بلاعوض تحقيقاتي از طرف شركت مركز تحقيقات مخابرات ايران و شركت مخابرات استاني گفت: ‪ ۱۰‬ميليارد ريال از اين تسهيلات در اختيار شركت مخابرات استان و مابقي در اختيار مركز تحقيقات مخابرات ايران است.

اميدي با اشاره به اينكه پروژه‌هاي تا سقف ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال در داخل استان بايد مورد بررسي قرار گيرد، گفت: تا اين لحظه‌ماخبري از آغاز به كار هسته بررسي طرح‌هاي تحقيقاتي در مخابرات اصفهان نداشته‌ايم كه اميد است با توجه به اينكه تنها دو ماه از سال مانده هرچه زودتر اين اتفاق بيفتد.

مشاور استاندار اصفهان در امور ‪ ICT‬تصريح كرد: با وجوديكه ‪ ۱۰‬ماه از سال گذشته‌است ما هنوز هيچ پروژه مصوبي در زمينه تسهيلات تحقيقاتي مخابراتي در استان اصفهان نداريم.


درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره مشاور استاندار اصفهان: وام حمايتي وزارت ارتباطات ، مختص پروژه‌ها نيست

  • برای مطلب مشاور استاندار اصفهان: وام حمايتي وزارت ارتباطات ، مختص پروژه‌ها نيست نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد مشاور استاندار اصفهان: وام حمايتي وزارت ارتباطات ، مختص پروژه‌ها نيست وارد نمائید

نظر شما درباره مشاور استاندار اصفهان: وام حمايتي وزارت ارتباطات ، مختص پروژه‌ها نيست

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه