نخستين شعبه

نخستين شعبه

نخستين شعبه" بيمه توسعه " روز پنجشنبه در استان اصفهان گشايش يافت.

"عليرضا بيانيان" مدير عامل بيمه توسعه در آيين گشايش شعبه اين بيمه در اصفهان با اشاره به روند رو به رشد فعاليت بيمه‌هاي خصوصي در كشور گفت :
بيمه‌هاي خصوصي بايد تلاش كنند در رشته‌هاي تخصصي،بهترين و ارزانترين خدمات را به مردم بدهند.

وي افزود: بيمه توسعه عمده برنامه خود را در بخش ساختمان متمركز كرده است و در اين زمينه گرفتن مجوزبيمه كيفيت ساختمان را در دست پيگيري دارد.

وي طرح بيمه استفاده از اتومبيل جايگزين رااز برنامه‌هاي جديد و در حال پيگيري بيمه توسعه ذكر كرد و گفت : هدف از ارائه‌اين بيمه اين‌است كه افراد داراي پوشش اين بيمه بتوانند بلافاصله پس از حادثه ديدن خودرو از خودرو جايگزين استفاده كنند.

وي ارايه خدمات بهتر و ارزانتر را رمز موفقيت بيمه‌هاي خصوصي ذكر كرد و گفت : اميد است با اجراي اصل ‪ ، ۴۴‬صنعت بيمه در بخش خصوصي نيز توسعه بيشتري يابد.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي نيز در آيين افتتاح نخستين شعبه بيمه توسعه در اين شهر ، گفت : بيمه براي مردم نوعي آرامش و ضمانت براي ادامه زندگي ايجاد مي‌كند.

" حسن كامران" گفت: اگر چه فرهنگ استفاده از بيمه گسترش يافته اما هنوز بعضي، مزاياي بيمه‌هاي مختلف را نمي‌دانند وبايد در اين زمينه اطلاع رساني شود.

وي لازمه موفقيت بيمه‌هاي خصوصي را علاوه بر خدمات متنوع و بهتر، سرعت گردش كار ذكر كرد و گفت: بيمه‌هاي خصوصي بايد از سيستم اداري شبيه سيستم دولتي كه كارها را طولاني و مردم را خسته مي‌كند، پرهيز كنند.

وي با اشاره به اينكه اجراي اصل ‪ ۴۴‬تاكنون كند بوده است، گفت : مجلس امادگي دارد تا در زمينه رفع مشكلات قانوني در بخش بيمه خصوصي و ساير امور براي اجراي اين اصل همكاري كند.

"حسين جهانگرد" رئيس شعبه اصفهان بيمه توسعه نيز با اشاره به اينكه اصفهان پس از تهران و مشهد سومين استاني است كه شعبه بيمه توسعه در ان گشايش مي‌يابد، گفت : در استان‌اصفهان باظرفيت‌اقتصادي فراوان زمينه مناسبي براي توسعه صنعت بيمه وجود دارد.




درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نخستين شعبه

  • برای مطلب نخستين شعبه نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نخستين شعبه وارد نمائید

نظر شما درباره نخستين شعبه

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه