عمليات اجرايي ريل‌گذاري راه‌آهن اصفهان - شيراز، پنجشنبه طي مراسمي با حضور وزير راه و ترابري در استان فارس آغا

عمليات اجرايي ريل‌گذاري راه‌آهن اصفهان - شيراز، پنجشنبه طي مراسمي با حضور وزير راه و ترابري در استان فارس آغا

عمليات اجرايي ريل‌گذاري راه‌آهن اصفهان - شيراز، پنجشنبه طي مراسمي با حضور وزير راه و ترابري در استان فارس آغاز شد.

اين مراسم در ابتداي حوزه استحفاظي استان فارس از سمت شمال اين استان واقع در منطقه ايزدخواست و در قطعه دوم راه‌آهن اصفهان - شيراز برگزار شد.

در اين مراسم نماينده ولي فقيه در فارس،استاندار فارس، معاون وزير راه و مديرعامل شركت ساخت و توسعه حمل و نقل كشور، روزنامه‌نگاران و جمعي از مديران ارشد استان فارس حضور داشتند.

در اين مراسم نمادين،يك واگن با دستور وزير راه‌وترابري وارد حوزه استان فارس شد.

راه‌آهن اصفهان - شيراز به طول تقريبي ‪ ۵۰۶‬كليومتر داراي هفت قطعه و ‪۲۵‬ ايستگاه است كه عمليات اجرايي تمام قطعات آن به صورت فعال درحال اجراست.

ريل‌گذاري اين پروژه تا اواخر سال آينده به ايستگاههاي اقليد و آباده مي‌رسد و امكان جابجايي مسافر از طريق استان فارس ميسر خواهد شد.

به گفته متوليان اين پروژه، ‪ ۹۰‬ميليارد تومان اعتبار براي اجراي اين پروژه هزينه شده است كه ‪ ۴۳‬ميليارد تومان آن به سال جاري اختصاص دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره عمليات اجرايي ريل‌گذاري راه‌آهن اصفهان - شيراز، پنجشنبه طي مراسمي با حضور وزير راه و ترابري در استان فارس آغا

  • برای مطلب عمليات اجرايي ريل‌گذاري راه‌آهن اصفهان - شيراز، پنجشنبه طي مراسمي با حضور وزير راه و ترابري در استان فارس آغا نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد عمليات اجرايي ريل‌گذاري راه‌آهن اصفهان - شيراز، پنجشنبه طي مراسمي با حضور وزير راه و ترابري در استان فارس آغا وارد نمائید

نظر شما درباره عمليات اجرايي ريل‌گذاري راه‌آهن اصفهان - شيراز، پنجشنبه طي مراسمي با حضور وزير راه و ترابري در استان فارس آغا

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه