اعتراض شرکت کنندگان در نمایشگاه اتوکامپ 2007 اصفهان

اعتراض شرکت کنندگان در نمایشگاه اتوکامپ 2007 اصفهان

برخي از غرفه داران دوازدهمين نمايشگاه اتوكام اصفهان به‌وضعيت نمايشگاه و برخي مسايل پيش آمده در آن اعتراض كردند.

اين غرفه‌داران با امضاي يك طومار، موارد اعتراض خود را خطاب به مسوول برگزاري نمايشگاه اتوكام اصفهان اعلام كردند و خواستار پرداخت خسارت بابت وضعيت نامطلوب نمايشگاه شدند.

يكي از اين غرفه‌داران در گفت و گو با ايرنا، يكي از موارد مورد اعتراض را عدم تبليغات نمايشگاه در ميدانها و خيابان‌هاي مركزي و اصلي شهر اصفهان عنوان كرد.

" علي متغير " افزود: بر خلاف سال‌هاي گذشته هيچگونه تبليغاتي در سطح شهر براي نمايشگاه اتوكام اصفهان نشده كه اين بر خلاف تعهدات شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اصفهان است.

به گفته وي روابط عمومي شركت نمايشگاه‌هاي اصفهان ، دليل‌اين موضوع‌را ندادن مجوز براي نصب تبليغات از طرف شهرداري اصفهان اعلام كرده است.

وي يكي ديگر از موارد مورد اعتراض غرفه‌داران را نحوه برخورد يك يا چند گروه باغرفه‌داران و بازديدكنندگان دانست وگفت:اين وضعيت متناسب با جايگاه نمايشگاه اتوكام اصفهان نيست.

يكي ديگر از غرفه‌داران نيزباتاكيدبراين موارد،گفت:مادراين طومار خواستار نصب هرچه سريعتر تبليغات نمايشگاه در سطح شهر و پرداخت خسارت به دليل عدم پايبندي شركت نمايشگاه‌ها به تعهدات خود شديم.

" علي نيكخواه " افزود: بسياري از برخوردهايي كه در اين نمايشگاه شده در جاهاي ديگر بخصوص تهران نمي‌شود و اين باعث دلخوري غرفه‌داران شده است.

وي يادآور شد: غرفه‌هاي نمايشگاه امسال اتوكام با تعرفه‌هايي گران‌تر از سال گذشته و بين ‪ ۳۷‬تا ‪ ۴۴‬هزار تومان براي هر متر فروخته شده‌اند.

مدير روابط عمومي شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان اصفهان با تاييد اين نكته كه هيچ تبليغاتي در مركز شهر و ميدانها نشده است، هيچ جوابي درباره دليل آن به ايرنا نداد.

" خديور" با اشاره به اينكه شركت نمايشگاه‌ها تبليغات زيادي در راديو و تلويزيون و حاشيه شهركرده‌است، درباره مجوز ندادن از طرف شهرداري اصفهان براي تبليغات نمايشگاه اتوكام گفت: جوابي نداريم.

نماينده ستادامر به معروف و نهي‌از منكر در نمايشگاه اصفهان در اين رابطه به ايرنا گفت: فعاليت ما در نمايشگاه‌كامپيوتر اصفهان بر اساس دستور دبير ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر است.

" جلال حلاجي " افزود: قبل از برگزاري نمايشگاه اساسنامه‌اي مبني بر رعايت شئونات اسلامي درفضاي نمايشگاه‌از جمله استفاده نكردن از كراوات و حفظ حجاب شرعي توسط غرفه‌داران مرد و زن براي تمام شركت‌هاي حاضر در نمايشگاه ارسال شد.

به گفته وي نحوه برخورد با بازديدكنندگان و غرفه‌داران در مرحله اول به صورت تذكر شفاهي و در مرحله بعدي دعوت آنها به دفتر روابط عمومي نمايشگاه و گفت وگو با آنهاست.

حلاجي تصريح كرد: در مراحل بعدي و اجرايي ما قادريم غرفه افرادي كه به تذكرهاي ما عمل نمي‌كنند را تعطيل كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه آمران ستاد احيا تمايلي به برخورد قهرآميز با غرفه‌داران و بازديدكنندگان ندارند، گفت: مقرر شده به دليل عدم توجه برخي افراد به تذكرهاي ستاد امربه معروف ، عاملان بخش مبارزه با مفاسد اجتماعي نيروي انتظامي در محل نمايشگاه حضور يابند.

عضو كميته روابط عمومي نظام صنفي رايانه‌اي استان اصفهان تهيه يك طومار و جمع‌آوري امضا از طرف غرفه داران را تاييد كرد.

" حميد كاظمي " مفاد اين طومار را اعتراض به عدم تبليغات در سطح شهر، برخورد با غرفه‌داران و تفاوت برخوردها در مقايسه با تهران برشمرد.

دوازدهمين نمايشگاه كامپيوتر و اتوماسيون اداري اصفهان از طرف نظام صنفي رايانه‌اي استان اصفهان و شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اصفهان در حال برگزاري است و تا روز جمعه ادامه دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اعتراض شرکت کنندگان در نمایشگاه اتوکامپ 2007 اصفهان

  • برای مطلب اعتراض شرکت کنندگان در نمایشگاه اتوکامپ 2007 اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اعتراض شرکت کنندگان در نمایشگاه اتوکامپ 2007 اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اعتراض شرکت کنندگان در نمایشگاه اتوکامپ 2007 اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه