معرفی برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی اصفهان

معرفی برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی اصفهان

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری

به گزارش ایرنا، دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 23 اردیبهشت امسال با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هتل عباسی اصفهان آغاز شد و شامگاه شنبه 25 اردیبهشت با معرفی و تجلیل از برگزیدگان طراحان کسب و کار، فن آفرینان و سرمایه گذاران برتر کشور به کار خود پایان داد.
در بخش شرکت های دانش بنیان نوپا ( فن آفرینان) به ترتیب شرکت تعاونی دانش بنیان پترو پژوهش اهورا، امن پژوه نوآوران فاررس و صدرا طرح و تجهیز اسپادانا موفق به دریافت تندیس زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخشی از هزینه شرکت در رویداد اسلش (Slush) شدند.
رویداد اسلش هر سال در کشور فنلاند برگزار می‌شود و در آن صحنه رقابت و تعامل میان صاحبان ایده با شرکت های دانش بنیان ایجاد خواهد شد. 
در بخش شرکت های رشد یافته ( فن آفرینان) نیز به ترتیب شرکت های نیان الکترونیک، طاها قالب توس و بهین آب زنده رود موفق به دریافت تندیس زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخشی از هزینه شرکت در رویداد اسلش شدند.
از میان شرکت های علوم انسانی فن آفرین نیز شرکت های مهندسی توسعه فناوری اطلاعات و تجارت تفاوت، موسسه ادیب فقه جوهری و تبلور دانش چهلستون موفق به دریافت لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخشی از هزینه شرکت در رویداد اسلش شدند.
همچنین شرکت پویندگان پزشکی پردیس به عنوان شرکت برگزیده دارای تداوم فن آفرینی معرفی و تقدیر شد و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آن تعلق گرفت.
در بخش برگزیدگان طراحان کسب و کار ( بخش آزاد) نیز محمد علیزاده و محمد عرفان حائز رتبه دوم و دریافت لوح زرین جشنواره، پنج سکه بهار آزادی از سوی وزارت علوم و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد اسلش و محمد مهدی نادری حائز رتبه سوم و دریافت لوح زرین جشنواره و سه سکه بهار آزادی از سوی وزارت علوم شدند.
فرید ملک احمدی نیز در این بخش تقدیر شد.
در بخش طراحان کسب و کار ( بخش المپیاد دانشجویی ) نیز مریم زاکانی حائز رتبه دوم و دریافت لوح زرین جشنواره و پنج سکه بهار آزادی از سوی وزارت علوم و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد اسلش و لاله چینی، حائز رتبه سوم و دریافت لوح زرین جشنواره و سه سکه بهار آزادی از سوی وزارت علوم شدند.
همچنین در بخش المپیاد دانشجویی، محسن سرشت و قربانی لوح تقدیر دریافت کردند.
در بخش فرصت های سرمایه گذاری و فن آفرینی نیز طرح های برداشت رباتیک زعفران، تولید نهال گردو به روش صنعتی و سامانه گردشگری مبتنی بر ارزش افزوده به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم و دریافت لوح تقدیر، سکه بهار آزادی از سوی وزارت علوم و تامین بخشی از هزینه شرکت در رویداد اسلش شدند.
جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان بعنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی برگزار شد.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این جشنواره را برگزار کرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره معرفی برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی اصفهان

  • برای مطلب معرفی برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد معرفی برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره معرفی برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه