گشایش نمایشگاه صنعت برق

گشایش نمایشگاه صنعت برق

هشتمین نمایشگاه صنعت برق در اصفهان گشایش یافت

در این نمایشگاه 134 مشارکت کننده داخلی و خارجی در هشت هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود پرداخته اند.
در نمایشگاه امسال شرکت هایی از استان های اصفهان، تهران، مازندران، مرکزی، یزد و گلستان حضور دارند.
همچنین نمایندگی های فروش کشورهای آلمان، اسپانیا، چین، کره و ایتالیا جدیدترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت برق خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته اند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه در زمینه برق صنعتی و خانگی، تابلو برق، تولید رله های صنعتی و لوازم اندازه گیری، سیستم های تولید، توزیع، بهره برداری و انتقال نیرو، پروژه های مهندسی، مشاوره و طراحی و مدیریت خدمات فعالیت دارند.
این نمایشگاه به مدت چهار روز ادامه دارد و علاقه مندان و فعالان صنعت برق کشور می توانند از ساعت 16 تا 22 از آن دیدن کنند.
هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق از پنجم تا هشتم خرداد در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان اصفهان پذیرای عموم است.
افزایش تعداد مشارکت کنندگان و اطلاع رسانی گسترده تر در سطح کشور از تفاوت های برگزاری هشتمین سال نمایشگاه صنعت برق اصفهان با نمایشگاه های گذشته به شمار می رود.
نیروگاه شهید منتظری، شرکت برق منطقه ای و توزیع شهرستان استان اصفهان، پارس شهاب، کالیوز، پارس نیروسان، سیم و کابل آمل، صنایع دلند الکتریک، ایران ترانسفو و هیوندای از مشارکت کنندگان شاخص نمایشگاه صنعت برق در سالجاری هستند.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نیز همایش تخصصی 'مشخصات، ویژگی ها و پایش وضعیت روغن های فرآیند پوشش سیم مس و آلومینیوم' روز پنجشنبه ششم خرداد در ساعت 17 تا 20 برگزار می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره گشایش نمایشگاه صنعت برق

  • برای مطلب گشایش نمایشگاه صنعت برق نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد گشایش نمایشگاه صنعت برق وارد نمائید

نظر شما درباره گشایش نمایشگاه صنعت برق

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه