یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای تولید در اصفهان

یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای تولید در اصفهان

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خبر داد

بر پایه گزارش روز شنبه روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان سید عبدالوهاب سهل آبادی در هفدهمین جشنواره تجلیل از پیشکسوتان، نخبگان و چهره های شایسته صنعت و معدن استان افزود: امیدواریم هر چه زودتر به دست واحدها برسد.
رییس خانه صنعت استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: نقش تولیدکنندگان امروز در حفظ اشتغال بسیار مهم است.
محمدرضا برکتین تصریح کرد: نقش تولیدکنندگان امروز در حفظ اشتغال بسیار مهم است و متقاضیان شغل چشم به مدیران واحدهای تولیدی دوخته اند.
وی با بیان اینکه کشور امروز باید ساز و کار خود را تغییر دهد و خودش را برای شرایط ایجاد شده آماده کند، اظهار کرد: مسئولان همه دلسوزند اما در بوروکراسی فعلی نمی توانند نمی توانند کاری از پیش ببرند. 
استاندار اصفهان نیز در این مراسم گفت: کارگروه ستاد تسهیل استان با تشکیل 154 جلسه در سال 94 و تصمیم گیری برای 592 پرونده و تثبیت اشتغال 25 هزار نفر، نقش مهمی در رفع مشکلات واحدها ایفا کرد. 
رسول زرگرپور ادامه داد: تشکیل مستمر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در 36 جلسه با 431 مصوبه در بهبود فضای کسب و کار تاثیر داشته است. 
استانداراصفهان افزود: اقتصاد مقاومتی فرصت مغتنمی برای بخش خصوصی است تا با تکیه بر توانمندی خود در دستیابی به اقتصاد پویا و ... نقش اساسی را داشته باشد. 
زرگرپور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برای ورود به رونق اقتصادی در جهت اجرایی کردن شعار سال اقدامات گسترده ای را انجام داده است، گفت: تامین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام از این جمله است. 
به گفته زرگرپور با وجود خشکسالی گردش مالی 300 میلیارد تومانی مربوط به کشاورزی در استان وجود دارد. 
هفدهمین جشنواره تجلیل از پیشکسوتان، نخبگان و چهره های شایسته صنعت و معدن استان با حضور تولیدکنندگان، مدیران اجرایی استان، هنرمندان و استاندار اصفهان برگزار شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای تولید در اصفهان

  • برای مطلب یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای تولید در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای تولید در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای تولید در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه