خبرهایی از دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

خبرهایی از دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

حضور گسترده ایتالیا در این نمایشگاه

به گزارش روز دوشنبه واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، 
دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی از 29 تیر تا یکم مرداد در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود.
در این نمایشگاه، علاوه بر حضور بیش از 70 مشارکت کننده داخلی از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، اردبیل، یزد، آذربایجان شرقی و هرمزگان، استقرار پاویون کشور ایتالیا با همکاری بخش بازرگانی سفارت ایتالیا در تهران(ICE) نیز برنامه ریزی شده است. 
شرکت های ایتالیایی در قالب این پاویون در فضایی به مساحت 220 مترمربع به عرضه آخرین فناوریها و دستاوردهای این کشور در صنعت ماشین آلات ساخت طلا و جواهر می پردازند. 
استقرار پاویون ایتالیا بعنوان یکی از کشورهای مطرح در این حوزه، نخستین بار اتفاق افتاده است و اکثر مشارکت کنندگان داخلی در نمایشگاه امسال نیز از مطرح ترین فعالان و سازندگان ماشین آلات و ابزار تولید فلزات گرانبها در سطح کشور به شمار می روند که در 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به ارائه توانمندی های خود می پردازند. 
ارتقای سطح فناوری های این صنعت، نمایش آخرین محصولات و خدمات، افزایش انگیزه تولیدکنندگان داخلی و ارتقای کیفی محصولات و خدمات آنها از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه پرسابقه است.
اطلاع رسانی از طریق نشریات تخصصی، بانک اطلاعات انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل ها، اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، تبلیغات شهری و صدا و سیما در زمره مهمترین فعالیت های انجام شده در راستای اطلاع رسانی این نمایشگاه بوده است. 
متخصصان و دست اندرکاران حوزه ساخت و تولید فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی می توانند از ساعات 16 تا 22 تاریخ مذکور از دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان بازدید کنند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره خبرهایی از دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

  • برای مطلب خبرهایی از دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد خبرهایی از دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره خبرهایی از دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه