قرارداد انتقال تکنولوژی تولید فولاد آلمان با اصفهان

قرارداد انتقال تکنولوژی تولید فولاد آلمان با اصفهان

اولین قرارداد بین المللی پس از برجام در اصفهان در زمینه فولاد است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، این قرارداد بین شرکت هلدینگ اس ام اس آلمان به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های فولادی جهان و گروه صنعتی تامکار اصفهان در راستای انتقال فناوری، تولیدات فولادی جدید و اجرای طرح های توسعه فولاد در حضور استاندار اصفهان به امضا رسید.
استاندار اصفهان گفت: انعقاد این قرارداد به سه دلیل حائز اهمیت است چرا که اصفهان قطب تولید فولاد کشور است، بسیاری از این کارخانه ها در اصفهان مستقر هستند و این استان بهترین مکان برای اجرای طرح های توسعه فولاد و ساخت تجهیزات فولاد است.
رسول زرگرپور ورود و انتقال فناوری به ایران را یکی از اصولی برشمرد که جمهوری اسلامی ایران به آن پایبند است و افزود: اعتقاد داریم که فناوری باید با محیط زیست سازگار باشد و این قرارداد در راستای این اصل اجرا می شود.
وی با بیان اینکه شرکت هلدینگ اس ام اس آلمان، نخستین گروهی است که تفاهمنامه ها و قرار دادهای خود را در شرایط پسابرجام اجرایی می کند، اظهار کرد: اگر قبل از پایان سال کلید این کار زده شود می توان گفت که آلمان ها در همه مراحل جزو نخستین ها هستند.
وی افزود: در یک سال گذشته بیش از یکصد گروه اقتصادی از کشورهای مختلف به اصفهان سفر کرده اند و این نخستین قرارداد خارجی است که به مرحله اجرا رسید و نشان می دهد که دیگر کارها نیز قابلیت اجرایی دارد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه این قرارداد بمنظور تأمین مصالح و تولید نخواهد بود، تاکید کرد: در این قرارداد انتقال فناوری مد نظر است.
بورکهارد دامن مدیر شرکت هلدینگ اس ام اس آلمان نیز با اشاره به سوابق اجرایی این گروه در کارخانه های بزرگ فولاد در ایران همچون فولاد مبارکه، گفت: ‌آماده ارائه فناوری در بخش های طراحی، مهندسی و ماشین آلات بخش های مختلف خطوط تولید فولاد در ایران هستیم.
شرکت هلدینگ اس ام اس آلمان بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های فولادی دنیا، بیش از 140 سال سابقه فعالیت در حوزه ساخت ماشین آلات صنایع متالورژی دارد و بزرگ ترین و پیشرفته ترین کارخانه های تولید فولاد در ایران را اجرا کرده است.
شرکت تامکار در سال 1368 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، با هدف ارائه خدمات مختلف به صنایع کشور آغاز کرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره قرارداد انتقال تکنولوژی تولید فولاد آلمان با اصفهان

  • برای مطلب قرارداد انتقال تکنولوژی تولید فولاد آلمان با اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد قرارداد انتقال تکنولوژی تولید فولاد آلمان با اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره قرارداد انتقال تکنولوژی تولید فولاد آلمان با اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه