دومین شکست تیم والیبال ایران

دومین شکست تیم والیبال ایران

در لیگ جهانی والیبال

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال از ساعت 00:45 شنبه رو در روی آمریکا 2015 قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کرد. در آغاز این دیدار با اینکه تیم در بازی اول نمایش خوبی نداشت اما لوزانو با انگیزه زیادی برای برد بازیکنان را به زمین فرستاد که همین موضوع ست اول را با امتیاز 25 بر 23 به سود شاگردان لوزانو کرد. ست دوم آمریکا به بازی برگشت و با اختلاف زیادی که ایجاد کرد مجموع ست ها را یک بر یک به تساوی کشاند.
اوج حساسیت و نزدیکی بازی در ست سوم شد جایی که دو تیم قصد داشتند با پیروزی در آن یک قدم خود را به برد نزدیکتر کنند. دو تیم از ابتدا تا انتها نزدیک و پایاپای پیش رفتند تا از امتیاز 24 رالی واقعی آغاز شود. دو دفاع پی در پی از مدافعان روی تور حریف در پایان ست را 27 بر 25 به سود آنها کرد. ست چهارم جایی بود که ایران برای تساوی در مجموع ست ها به میدان رفته بود اما با وجود بازی بسیار هماهنگ و نزدیکی که با حریف انجام داد با امتیاز ..... مغلوب شد تا در مجموع با نتیجه 3 بر یک دومین دیدار خود در لیگ جهانی 2016 را هم با شکست پشت سر بگذارد و امیدوار به بازی مقابل آرژانتین باشد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دومین شکست تیم والیبال ایران

  • برای مطلب دومین شکست تیم والیبال ایران نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دومین شکست تیم والیبال ایران وارد نمائید

نظر شما درباره دومین شکست تیم والیبال ایران

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه