نقص فنی هواپیمای پرواز 3431 اصفهان تهران

نقص فنی هواپیمای پرواز 3431 اصفهان تهران

نقص فني در پرواز ‪ ۳۴۳۱‬هواپيمايي جمهوري اسلامي مسير اصفهان به تهران، خلبان هواپيما را مجبور به فرود اضطراري در فرودگاه بين‌المللي شهيد بهشتي اصفهان كرد.

سخنگوي هواپيمايي جمهوري اسلامي عصرروز سه‌شنبه به‌خبرنگار ايرنا در اصفهان گفت:پرواز ساعت ‪ ۱۳‬و‪ ۵۰‬دقيقه هواپيماي جمهوري اسلامي مسير اصفهان تهران دقايقي بعد از بلندشدن از باند فرودگاه شهيد بهشتي دچار نقص فني در قسمت يكي از موتورهاي هواپيما شد.

"رضا جعفرزاده" افزود: با مهارت خلبان در فرود هواپيما و آمادگي عوامل ايمني و زميني فرودگاه شهيد بهشتي، اين هواپيما سالم به زمين نشست.

وي تاكيد كرد:دقايقي پس از پرواز به دليل بروز اشكال در يكي از موتورها، خلبان مجبور به‌تغيير مسير پرواز و بازگشت به‌فرودگاه اصفهان شد و با مهارت وي و ديگر عوامل، اين هواپيما سالم به زمين نشست.

مدير روابط عمومي هواپيمايي جمهوري اسلامي گفت: اينك مسافران به ترمينال فرودگاه شهيد بهشتي انتقال داده شده‌اند و هيچ گونه مشكلي براي مسافران به وجود نيامده است.

جعفرزاده گفت: به محض دريافت خبر، مقدمات اعزام تيم كارشناسي هواپيمايي جمهوري اسلامي به اصفهان فراهم شد.

وي گفت:دست‌اندركاران شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي مترصد آنند تا مسافران اين پرواز را در اسرع وقت با هواپيماي جايگزين به تهران انتقال دهند

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نقص فنی هواپیمای پرواز 3431 اصفهان تهران

  • برای مطلب نقص فنی هواپیمای پرواز 3431 اصفهان تهران نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نقص فنی هواپیمای پرواز 3431 اصفهان تهران وارد نمائید

نظر شما درباره نقص فنی هواپیمای پرواز 3431 اصفهان تهران

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه