خطیب جمعه اصفهان : سهمیه بندی بنزین برای مقابله با تحریمهای احتمالی صورت گرفت

خطیب جمعه اصفهان : سهمیه بندی بنزین برای مقابله با تحریمهای احتمالی صورت گرفت

 امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اقدام شجاعانه دولت و مجلس در طرح سهميه‌بندي بنزين گفت: اين طرح براي مقابله باتحريمهاي احتمالي صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمين "محمدتقي رهبر" در خطبه‌هاي اين هفته اصفهان افزود:
با اجراي اين طرح جلو ريخت و پاشهاي اضافي گرفته مي‌شود، اگرچه عوارضي هم به دنبال دارد.

وي گفت: با اجراي اين طرح، چهار ميليارد دلار صرفه جويي شده‌است كه با اين صرفه‌جويي، دولت طرحهاي خوبي را در دست اجرا دارد.

خطيب موقت اصفهان گفت: وارد كردن روزانه ‪ ۳۰‬ميليون ليتر بنزين، خسارتي سنگين به كشور بود.

وي در ادامه به رانندگان تاكسي‌ها و آژانس‌ها تاكيد كرد كه با استفاده درست از سهميه بنزين كه بحق سهميه نسبتا بالايي هم هست، كرايه‌ها را افزايش ندهند.

وي در بخش ديگر اظهارات خود گفت: نمازجمعه در شهر اصفهان يكي است و اگر كسي در گوشه و كنار در برگزاري نمازجمعه سوء استفاده كند اين غيرقانوني است و ما به آنها اخطار مي‌كنيم.

رهبر همچنين با اشاره به پخش برنامه كوله پشتي از صداوسيما اظهار داشت: در پخش اين برنامه علاوه بر رعايت شئونات، دست‌اندركاران پخش سنگين عمل كنند و حيثيت افراد را هم مد نظر داشته باشند.

وي همچنين در بخش ديگري ار اظهارات خود برخورد نيروي انتظامي با اراذل و اوباش را برخوردي مفيد و مورد حمايت خواند و به نيروي انتظامي هم توصيه كرد: در برخوردهايشان صحيح و جدي عمل كنند كه مبادا دست دشمنان سوژه بدهند.

خطيب جمعه اصفهان در ادامه از برخورد اين نيرو و گرفتار كردن ‪ ۳۰‬نفر از اراذل و اوباش مارك دار نيز قدرداني كرد و گفت: توصيه مي‌كنيم كه اصول سفارش شده را اين نيرو رعايت كند.

وي به نظرسنجيهاي اخير در خصوص دولت آمريكا اشاره كرد و افزود: اين نظرسنجيها نشان مي‌دهد كه "دولت آمريكا بي‌آبرو و منفور است".

رهبر همچنين با اشاره به جلسات ‪ ۱۳‬ماه اخير خود با مسوولان فرهنگي استان گفت: ما از آنها راضي نيستيم و مي‌خواهيم مسوولان فرهنگي جدي كار كنند.

وي در ادامه افزود: نتايج اين جلسات هم به وزراء انتقال داده شده و ما اميد داريم تا مسوولان ما براي رفع مشكلات فرهنگي تلاش كنند.

امام جمعه موقت اصفهان همچنين با اشاره به اين كه ما بايد ببينيم دشمنان ما از كدام جريانات سياسي داخلي حمايت و يا آن جريانات را رد مي‌كنند، گفت: آن وقت مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه كدام جريانات خلاف است.

رهبر گفت: ما بايد حاكميت علي (ع) را در جامعه خودمان پياده كنيم

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره خطیب جمعه اصفهان : سهمیه بندی بنزین برای مقابله با تحریمهای احتمالی صورت گرفت

  • برای مطلب خطیب جمعه اصفهان : سهمیه بندی بنزین برای مقابله با تحریمهای احتمالی صورت گرفت نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد خطیب جمعه اصفهان : سهمیه بندی بنزین برای مقابله با تحریمهای احتمالی صورت گرفت وارد نمائید

نظر شما درباره خطیب جمعه اصفهان : سهمیه بندی بنزین برای مقابله با تحریمهای احتمالی صورت گرفت

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه