برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فنی دانشگاه صنعتی اصفهان

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فنی دانشگاه صنعتی اصفهان

همزمان با دهه فجرانقلاب اسلامي نمايشگاه دستاوردهاي علمي پژوهشي دانشگاه صنعتي اصفهان در تالار همايش‌هاي علمي و بين‌المللي‌اين دانشگاه، گشايش يافت.

به‌گزارش روز شنبه ايرنا، در اين نمايشگاه "ربات ماژولار" باقابليت تبديل به‌پيكر بنديهاي متفاوت و ربات نظامي مجهزبه نرم‌افزار كنترلي جامع و سيستم شليك دقيق با برد موثر بالا و تشخيص هوشمندانه اهداف كه‌از جمله دستاوردهاي علمي پژوهشي اين دانشگاه است، به نمايش درآمد.

"ربات آدم‌نما" با قابليت حركت روي شيب و پله و "ربات زيرآبي كاوش‪"۳‬ كه قادر است بصورت اتوماتيك و از طريق يك واحد كنترل‌كننده در سطح آب به جمع‌آوري اطلاعات و بازرسي در عمق آب بپردازد نيز دراين نمايشگاه به‌تماشاي عموم گذارده شده است.

از ديگر دستاوردهاي علمي پژوهشي دانشگاه صنعتي اصفهان در اين نمايشگاه "هواپيماي مينياتوري بدون سرنشين" با قابليت شناسايي دو هدف در مختصات موسوم به" جي پي اس" و پرتاب يك "سنسور" در محوطه‌خاص مي‌باشد.

در اين نمايشگاه همچنين سيستم تميزكننده بدنه كشتي‌ها در آب بااستفاده از تجهيزات هيدروليكي و دهها اختراع و پروژه تحقيقاتي ديگر به نمايش گذاشته شده است.

نمايشگاه دستاوردهاي علمي پژوهشي دانشگاه صنعتي اصفهان از امروزتا ‪۱۷‬ بهمن ماه‌جاري براي تماشاي علاقه‌مندان ، فرهيختگان و نخبگان داير است

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فنی دانشگاه صنعتی اصفهان

  • برای مطلب برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فنی دانشگاه صنعتی اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فنی دانشگاه صنعتی اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فنی دانشگاه صنعتی اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه