تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با مربیگری ابراهیم زاده

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با مربیگری ابراهیم زاده

سعید آذری گفت: تمدید نكردن قرارداد بیژن ذوالفقارنسب یكی از سخت ترین تصمیمات هیئت مدیره در شش سال دانست و خاطر نشان : از همان ابتدا هم با آقای ذوالفقارنسب برای یكسال قرارداد امضا شده بود و ایشان هم در این مدت همه تلاش خود را برای خدمت به ذوب آهن به كار گرفتند .

وی با اشاره به اینكه موفقیت در كارهای گروهی قائم به فرد نیست افزود : در این مدت همه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل حتی یك لحظه هم بیژن ذوالفقارنسب را تنها نگذاشتند .

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تاكید كرد : ذوالفقارنسب توقع نداشت فصل آینده مجدداً روی نیمكت تیم بنشیند و این توقع مربوط به رسانه ها و كارشناسان فوتبال است .

سعید آذری درباره انتخاب منصور ابراهیم زاده هم گفت : هیئت مدیره با بررسی پارامتر های مختلف ایشان را بهترین گزینه برای هدایت تیم ذوب دانست چون ابراهیم زاده یكی از بهترین های ایران در عرصه مربی گری است .

وی با رد برخی اظهارنظر ها مبنی بر اینكه ابراهیم زاده نمی تواند نفر نخست كادر فنی یك تیم فوتبال باشد و شخصیت سرمربی گری را ندارد ، تصریح كرد : ایشان یكی از مربیان تحصیل كرده و همچنین از مدرسان كنفدراسیون فوتبال آسیاست .

سعید آذری ادامه داد : تضمین می دهم ابراهیم زاده در ذوب آهن موفق شود و این مربی شایستگی هدایت ذوب آهن را دارد و همانطور ذوب آهن بازیكنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی كرده است ؛ این بار سرمربی به تیم فوتبال ایران معرفی می كند .

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت : هنوز قراردادی با ابراهیم زاده به امضاء نرسانده ایم و ایشان فردا رسماً به عنوان سرمربی ذوب آهن معرفی می شود .

سعید آذری در بخش دیگری از مصاحبه اش  درباره احتمال انتقال این باشگاه به شهرستان دیگر ، با تاكید بر اینكه این باشگاه از اصفهان تكان نمی خورد تصریح كرد : اصفهان به علت شرایط اقتصادی ، صنعتی و مدیریتی كه دارد می تواند سه تیم در لیگ برتر داشته باشد تا چه برسد به دو تیم .

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان افزود : این موضوع شایعه ای بیش نیست و ذوب آهن ازاصفهان به شهر دیگری منتقل نمی شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با مربیگری ابراهیم زاده

  • برای مطلب تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با مربیگری ابراهیم زاده نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با مربیگری ابراهیم زاده وارد نمائید

نظر شما درباره تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با مربیگری ابراهیم زاده

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه