افزایش تولید در فولاد مبارکه اصفهان

افزایش تولید در فولاد مبارکه اصفهان

 معاون بهره برداری فولاد مباركه افزود: از آغاز امسال تاكنون "واحد گندله سازی" با تولید یك میلیون و 225 هزار تن گندله، سه درصد بیش از برنامه و 10 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزایش تولید دارد.

طلایی با اشاره به اینكه "واحد احیای مستقیم" این شركت نیز با تولید 915 هزار تن آهن اسفنجی، 6 درصد در مقایسه با برنامه و 11 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزایش تولید داشته است"، گفت: "واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم"، با تولید 786 هزار تن تختال، در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 12 درصد افزایش تولید داشته است.

معاون بهره برداری فولاد مباركه افزود: "ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته" شركت فولاد مباركه هم با تولید 88 هزار تن كلاف گرم، در مقایسه با مدت مشابه پارسال، یازده درصد افزایش یافته است.

طلایی گفت: "ناحیه نورد گرم" با تولید 710 هزار تن كلاف گرم، به مقدار 8 درصد افزایش تولید و خطوط نورد سرد با تولید 170 هزار تن محصول، مطابق برنامه پیش بینی شده تولید داشته است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افزایش تولید در فولاد مبارکه اصفهان

  • برای مطلب افزایش تولید در فولاد مبارکه اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افزایش تولید در فولاد مبارکه اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افزایش تولید در فولاد مبارکه اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه