ذوب آهن اصفهان بهترين تيم ليگ

ذوب آهن اصفهان بهترين تيم ليگ

علي اکبر ابرقويي نژاد" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشي ايرنا افزود:‌ تيم ذوب آهن اصفهان در بين تيم هاي ليگ برتر ، بهترين آمادگي را دارد و از قدرت بالايي برخوردار است.
وي گفت: فوتبال اصفهان از ظرفيت فني بالايي برخوردار است و اميد است باتلاشي که همه دست اندرکاران فوتبال اصفهان و باشگاه ذوب آهن متحمل شده اند ، جام قهرماني ليگ برتر به اصفهان بازگردد.
رييس هيات فوتبال استان اصفهان به مسائل مطرح شده از سوي برخي روزنامه ها مبني بر "تباني "در فوتبال ايران اشاره کرد و اظهارداشت: با مطرح شدن بحث تباني در فوتبال ايران مخالفم زيرا تمام مسائل ليگ برتر زير ذره بين فدراسيون فوتبال و کنفدراسيون فوتبال آسياست بنابراين مطرح کردن اين مسائل حاصل ذهنيات برخي از اهالي مطبوعات است.
ابرقويي نژاد همچنين به سوابق مربياني که تيم هايشان در هفته پاياني ليگ برتر بازيهاي حساسي را برگزار مي کنند ، ‌اشاره کرد و گفت:‌ اين مربيان هيچگاه حاضر نمي شوند شخصيت و سوابقي که سالها براي کسب آن خون دل خورده اند را با يک رفتار ناپسند از دست بدهند و آينده خود را به خطر اندازند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ذوب آهن اصفهان بهترين تيم ليگ

  • برای مطلب ذوب آهن اصفهان بهترين تيم ليگ نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ذوب آهن اصفهان بهترين تيم ليگ وارد نمائید

نظر شما درباره ذوب آهن اصفهان بهترين تيم ليگ

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه