مربي بسكتبال ذوب آهن اصفهان : تلاش براي قهرماني

مربي بسكتبال ذوب آهن اصفهان : تلاش براي قهرماني

فرازد کوهيان " روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: تيم ما در ديدارهاي خارج از خانه نتايج بهتري کسب کرده و فکر مي کنم در ديدار برگشت در تهران بهتر از ديدار رفت در اصفهان بازي کنيم .
وي با اشاره به اينکه تيمش در ثانيه هاي پاياني مسابقه ، پيروزي را از دست داد ، اظهار داشت: بازيکنان ما در اين ديدار بازي خوبي ارائه کردند و براي پيروز شدن در اين ديدار تلاش خود را انجام دادند اما يک اشتباه باعث شد تا در ثانيه هاي پاياني مسابقه نتيجه را از دست بدهيم.
سرمربي تيم بسکتبال ذوب آهن اصفهان، افزود: اگر بازيکنان ما در حفظ توپ دچار اشتباه نمي شدند، ما با پيروزي ديدار رفت را پشت سر مي گذاشتيم.
وي بابيان اين مطلب که " ما در هيج بازي به اين شکل پرتاب هاي خود را از دست نداديم " ، اظهارداشت : استرس و فشار رواني اين بازي بر بازيکنان ما باعث شد تا آنها تمرکز خود را از دست بدهند و حتي برخي از بايکنان خارجي ما در پرتاب هاي خود دچار اشتباه شدند.
ديدار رفت فينال ليگ برتر بسکتبال بين تيم هاي مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان با نتيجه 113 به 106 به سود مهرام تهران پايان يافت .

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره مربي بسكتبال ذوب آهن اصفهان : تلاش براي قهرماني

  • برای مطلب مربي بسكتبال ذوب آهن اصفهان : تلاش براي قهرماني نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد مربي بسكتبال ذوب آهن اصفهان : تلاش براي قهرماني وارد نمائید

نظر شما درباره مربي بسكتبال ذوب آهن اصفهان : تلاش براي قهرماني

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه