آمار توليدات خودرو در فروردين و ارديبهشت 1389

آمار توليدات خودرو در فروردين و ارديبهشت 1389

وزارت صنایع و معادن از تولید بیش از ۲۱۸ هزار انواع خودرو در کشور طی دو ماهه ابتدای سالجاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت صنایع و معادن از تولید بیش از ۲۱۸ هزار انواع خودرو در کشور طی دو ماهه نخست امسال خبر داد که نسبت به مدت مشابه خود در سال قبل ۹ درصد رشد یافته است.
بر اساس این گزارش، در دوره زمانی یاد شده میزان تولید خودروهای سواری بالغ بر۱۸۷هزارو۵۰۷ دستگاه بوده که رشد ۹.۵درصدی را نسبت به مدت مشابه خود در سال قبل نشان می دهد.
همچنین بیشترین خودروهای تولید شده در گروه خودروهای سواری شامل پراید نسیم و صبا بالغ بر ۶۴ هزارو ۹۱۵ دستگاه، پژو ۲۰۶ به تعداد ۲۰ هزارو ۶۴۹ دستگاه، پراید نسیم وصبای دو گانه سوز بالغ بر ۱۷ هزارو ۱۹۲ دستگاه، انواع پژو ۴۰۵اعم از انژکتوری و دو گانه سوز بالغ بر ۱۷ هزارو ۷۹۵ دستگاه، سمند بالغ بر ۱۶ هزارو ۵۸۲ دستگاه، پژو پارس به تعداد ۷ هزارو ۷۷ دستگاه، پژو روا به تعداد ۷ هزارو۲۰۴ دستگاه و تندر ۹۰ به تعداد ۶ هزارو ۱۳ دستگاه تولید شده است.
گفتنی است، در سایر گروههای خودرو سازی طی دو ماهه منتهی به اردیبهشت سال ۸۹ در گروه وانت بالغ بر ۲۴ هزارو ۵۰۳ دستگاه، در گروه کامیون به تعداد ۳ هزار و ۸۷۴ دستگاه، در گروه دو دیفرانسیل به تعداد ۱ هزارو ۷۵۸ دستگاه، در گروه مینی بوس به تعداد ۴۸۴ دستگاه و در گروه اتوبوس نیز بالغ بر ۵۶۸ دستگاه تولید داشته اند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره آمار توليدات خودرو در فروردين و ارديبهشت 1389

  • برای مطلب آمار توليدات خودرو در فروردين و ارديبهشت 1389 نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد آمار توليدات خودرو در فروردين و ارديبهشت 1389 وارد نمائید

نظر شما درباره آمار توليدات خودرو در فروردين و ارديبهشت 1389

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه