خبرهاي سهميه بنزين سه ماهه آتي

خبرهاي سهميه بنزين سه ماهه آتي


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر کنترل هوشمند و ضرورت ساماندهی تأمین سوخت خودروها گفت: باید از بکارگیری مخازن گاز وارداتی خودرو جلوگیری و با کسانی که با نصب مخازن غیر استاندارد موجب ضرر و زیان در کشور می شوند برخورد شود.

به گزارش ایلنا ، محمدرضا رحیمی شب گذشته در جلسه کارگروه ستاد توسعه حمل و نقل، با اشاره به لزوم افزایش جایگاه های سوختگیری در کشور، بر ایجاد تنوع در سبد سوخت تاکید کرد و گفت: روی آوردن به سوخت های جایگزین بنزین از جمله LPG ، الکل و CNG گامی برای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از انحصاری بودن بنزین در سبد سوخت خواهد بود.

در این جلسه در خصوص سهمیه بنزین سه ماهه تابستان، تکالیف وزارت نفت در بسته سیاستی هدفمندسازی یارانه ها در حوزه حمل و نقل عمومی، توسعه حمل و نقل عمومی و ارتقای ایمنی راه های روستایی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست همچنین گزارشی از آخرین وضعیت احداث جایگاه های CNG، آمار کارت هوشمند صادره برای تاکسی، وانت و شخصی های CNG سوز، توسعه سامانه پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه ها و آخرین وضعیت طرح افزایش ظرفیت جایگاه ها ارائه شد.

توسعه وسایل نقلیه عمومی و اعطای تسهیلات، متناسب با دورافتادگی و محرومیت مناطق از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
   
   
       
   
   
            خبرگزارى ايلنا (www.ilna.ir)

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره خبرهاي سهميه بنزين سه ماهه آتي

  • برای مطلب خبرهاي سهميه بنزين سه ماهه آتي نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد خبرهاي سهميه بنزين سه ماهه آتي وارد نمائید

نظر شما درباره خبرهاي سهميه بنزين سه ماهه آتي

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه