انتقال معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي به اصفهان

انتقال معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي به اصفهان

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي،"محمدمهدي اسماعيلي" روز دوشنبه در نشست مطبوعاتي شوراي عالي اطلاع رساني استان افزود: با توجه به ظرفيتهاي بالاي گردشگري استان وعزم دولت براي اجراي طرحهاي تمرکززدايي از تهران، معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور از پايتخت به اصفهان منتقل خواهد شد.
وي افزود:تهران از جمعيت اشباع شده و وقوع حوادث احتمالي همچون زلزله در اين شهر آثار بسيار شديدي به دنبال خواهد داشت و تمرکززدايي از اين شهر يک تصميم ملي است که با بررسي همه جانبه به اجرا درخواهد آمد.
وي گفت: اصفهان براي پذيرش مهاجران بايد ظرفيتهاي جديد خود را در حاشيه ها فعال کند.
اسماعيلي افزود:اگر وزارتخانه اي به اصفهان نقل مکان کند کارمندان خود را نيز خواهد آورد در نتيجه اثر خاصي روي وضعيت اشتغال استان نخواهد داشت.
وي گفت: تاکنون کل درخواست مهاجرت از تهران به اصفهان 65 مورد بوده که تقاضاي آنها در دست بررسي است هرچند که بسياري از ادارات استان امکان استخدام ندارند.
اسماعيلي اضافه کرد: اجراي طرحهاي تمرکزز4دايي و انتقال ارگانها به اصفهان سبب ايجاد ظرفيتهاي جديد در اين خطه خواهد شد و نقش اين استان را در تحولات عمومي کشور افزايش خواهد داد.
رئيس شوراي اطلاع رساني استان اصفان همچنين با اشاره اختلاف نظر دستگاه هاي استان بر سر توسعه پالايشگاه اين شهر گفت: هيچ 4مصوبه اي در باره توسعه پالايشگاه تصويب نشده است و اگر طرح توسعه اين مجموعه منجر به افزايش آلايندگي شود پرونده آن به سازمان محيط زيست ارسال مي شود.
وي تصريح کرد: وضعيت زيست محيطي استان نگران کننده است و رسيدگي به اين موضوع در کانون توجه مسئولان قرار دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره انتقال معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي به اصفهان

  • برای مطلب انتقال معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي به اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد انتقال معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي به اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره انتقال معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي به اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه