فوتبال جام جهاني 2010 آفريقا: فابيو كاپلو : احمق نيستم قهرمان ميشويم!

فوتبال جام جهاني 2010 آفريقا: فابيو كاپلو : احمق نيستم قهرمان ميشويم!

سایت گل- فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی انگلیس در صحبتهایی اعلام کرده که تیمش می تواند به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرده و قهرمان رقابتهای جام جهانی شود.

سه شیرها برای راهیابی به مرحله دوم جام جهانی می بایست امشب در پورت الیزابت از سد اسلوونی عبور کنند و در غیراین صورت از گردونه رقابتها حذف خواهند شد ولی مربی ایتالیایی معتقد است که تیمش کیفیت لازم برای پیروزی مقابل هرتیمی را دارد

کاپلو در صحبتهایی در این رابطه گفت:« من احمق نیستم.زمانی که گفتم هدف من حضور در فینال رقابتهای جام جهانی است، به این دلیل بود که تیم ما نشان داده بود که تیم واقعا خوبی است.من فکر می کنم وقتی ما امشب به پیروزی برسیم، تمام تیمها می بایست مقابل ما بجنگند.»

مربی ایتالیایی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که تیمش با انگلیسی که در رقابتهای مرحله مقدماتی دیدیم، تفاوت فراوانی داشته است و در حد و اندازه های تیم قبلی ظاهر نشده است.

کاپلو گفت:« ما در مرحله مقدماتی جام جهانی واقعا خوب بودیم ولی اکنون در روزهای اوجمان نیستیم.در حال حاضر ما از سطح تیمی که من می شناختم، افت کرده ایم و همه ما این را به خوبی می دانیم ولی برای امشب آماده مبارزه هستیم!مطمئن باشید.»

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره فوتبال جام جهاني 2010 آفريقا: فابيو كاپلو : احمق نيستم قهرمان ميشويم!

  • برای مطلب فوتبال جام جهاني 2010 آفريقا: فابيو كاپلو : احمق نيستم قهرمان ميشويم! نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد فوتبال جام جهاني 2010 آفريقا: فابيو كاپلو : احمق نيستم قهرمان ميشويم! وارد نمائید

نظر شما درباره فوتبال جام جهاني 2010 آفريقا: فابيو كاپلو : احمق نيستم قهرمان ميشويم!

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه