رقابتهاي جام جهاني 2010 آفريقت :خداحافظ قهرمان

رقابتهاي جام جهاني 2010 آفريقت :خداحافظ قهرمان

 از گروه F مسابقات جام جهانی  2010 آفریقای جنوبی دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که طی آن تیم های پاراگوئه و اسلواکی به مرحله بعد صعود کردند.

دو تیم ایتالیا و اسلواکی در ورزشگاه الیس  پارک شهر ژوهانسبورگ به مصاف هم رفتند که در پایان قهرمان جام جهانی 2006 با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسلواکی شد و از دور مسابقات حذف شد.

برای اسلواکی ویتک در دقیقه 25 و 73 و کوپونک در دقیقه 89  و دی ناتاله و كواكيلارا در دقایق 81 و 90 برای ایتالیا گلزنی کردند..

گفتنی است قضاوت این دیدار را آقای هاوارد وب بر عهده داشت و در حین بازی به استربا و ویتک و پكرايك از اسلواکی وكاناوارو، چيليني و په‌په و كواكيلارا از ایتالیا کارت زرد نشان داد.

ایتالیا که در دو بازی قبلی خود نمایش ناامید کننده ای را به معرض اجرا گذاشته بود در این بازی نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و در آخر هم فقط با دو تساوی و در حضور در رتبه چهارم به کشور ایتالیا بازگشت.

بی شک با بازی های ضعیفی که ایتالیا انجام داد انتقادات و نارضایتی های رسانه ها و هواداران ایتالیایی فزونی می یابد و مطمئناً نوک پیکان تمام آنها به سوی مارچلو لیپی خواهد بود.

در دیگر دیدار این گروه دیدار دو تیم پاراگوئه و نیوزلند به تساوی بدون گل رسید و بدین ترتیب دو تیم پاراگوئه و اسلواکی به عنوان تیم های اول و دوم گروه به مرحله بعد صعود کردند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره رقابتهاي جام جهاني 2010 آفريقت :خداحافظ قهرمان

  • برای مطلب رقابتهاي جام جهاني 2010 آفريقت :خداحافظ قهرمان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد رقابتهاي جام جهاني 2010 آفريقت :خداحافظ قهرمان وارد نمائید

نظر شما درباره رقابتهاي جام جهاني 2010 آفريقت :خداحافظ قهرمان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه