رقابتهاي جام جهاني آفرقا 2010: ژاپن نيز به شايستگي به دور بعد صعود كرد

رقابتهاي جام جهاني آفرقا 2010: ژاپن نيز به شايستگي به دور بعد صعود كرد

از گروه E مسابقات جام جهانی 2010 دو دیدار به صورت همزمان برگزارشد که طی آن دو تیم هلند و ژاپن به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

ديدار تیم های هلند و کامرون در ورزشگاه " گرين پوينت " شهر " کيپ تاون " برگزار شد که در پایان این تیم هلند بود که توانست با نتیجه 2 بر صفر حریفش را مغلوب کند.گفتنی است که قضاوت این دیدار را آقای " پابلو پوزو " از شيلي بر عهده داشت.

گلهای تيم ملي هلند را " روبين ون پرسي " در دقيقه 36  و " هونته لار" در دقيقه 84 به ثمر رساندند و تک گل تیم ملی کامرون را " ساموئل اته ئو" از روی نقطه پنالتی در دقيقه 65 وارد دروازه هلند کرد..

  هلند در بازی نخست خود تيم دانمارک  را با نتیجه 2 بر 0 مغلوب کرد و سپس ژاپن را با نتیجه دو  يک برصفر شکست داد.

 به اين ترتيب اين تيم با کسب 9 امتياز از سه پيروزي متوالي ، با قاطعیت و قدرت به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد تا در اين مرحله به مصاف اسلواکي برود.


اما در دیگر دیدار این گروه در ورزشگاه " رويال بافو کينگ " شهر رستنبورگ دو تیم ژاپن و دانمارک برای کسب رتبه دوم با هم روبرو شدند که  ژاپن توانست حريف اروپایی خود را با حساب سه بريک مغلوب کند. گفتنی است که این بازی به داوري "ژرمو دامون " از افريقاي جنوبي  برگزار شد.
 
 " کي سوکه هوندا " در دقيقه 17 از روي ضربهایستگاهی و به زيبايي دروازه دانمارک را باز کرد و سپس " ياسوهيتو اندو " در دقيقه 30 از همين طريق و با ضربه اي غير قابل مهار گل دوم را به ثمر رساند.

اما دانمارک يکي ازدو گل خورده را جبران کرد و " يان دال توماسون" کاپيتان باتجربه اين تيم نتيجه را دو بريک کرد .

در ادامه اما " شينجي اوکازاکي " مهاجم تازه وارد ژاپن گل سوم را ثبت کرد تا ژاپنی ها سه امتياز با ارزش از حريف اروپايي خود بگيرند .

  ژاپن حتي در صورت تساوي نيز به مرحله بعد صعود مي کرد . اين تيم در پايان رقابتهاي دور نخست ، 6 امتيازي شد و در رده دوم گروه پنجم ايستاد تا حريف پاراگوئه در مرحله بعدي شود .

بدین ترتیب با صعود هلند و ژاپن پرونده این گروه نیز بسته شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره رقابتهاي جام جهاني آفرقا 2010: ژاپن نيز به شايستگي به دور بعد صعود كرد

  • برای مطلب رقابتهاي جام جهاني آفرقا 2010: ژاپن نيز به شايستگي به دور بعد صعود كرد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد رقابتهاي جام جهاني آفرقا 2010: ژاپن نيز به شايستگي به دور بعد صعود كرد وارد نمائید

نظر شما درباره رقابتهاي جام جهاني آفرقا 2010: ژاپن نيز به شايستگي به دور بعد صعود كرد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه