مهاجم سابق تيم فوتبال پاختاكور ازبكستان به سپاهان اصفهان پيوست

مهاجم سابق تيم فوتبال پاختاكور ازبكستان به سپاهان اصفهان پيوست

فارس: مهاجم سابق تيم فوتبال پاختاكور ازبكستان به سپاهان اصفهان پيوست.

 ميلوراد يانوش، بازيكن 27 ساله صربستاني امروز با حضور در دفتر ساكت، مديرعامل سپاهان و انجام توافقات لازم با عقد قراردادي 3 ساله رسما به جمع زرد هاي ايراني پيوست.

وي پس از عقد قرارداد اظهار داشت: در مورد سپاهان اطلاعات خوبي دارم و اين باشگاه از قدرت هاي برتر ايران است كه حضور چندين ساله در ليگ قهرمانان و همينطور جام باشگاه هاي جهان را در كارنامه خود دارد. قطعا حضور در اين تيم مي‌تواند آغاز دور تازه‌اي از فوتبال من در قاره آسيا باشد.

يانوش افزود: با مطالعه اي كه داشتم مطمئنم اين باشگاه ايراني مي‌تواند به موفقيت هاي متوالي اش در ميادين داخلي ادامه دهد و امسال در كنار مبارزه با ساير تيم هاي ايراني، در رقابت هاي آسيايي ظهور و رويش دوباره اي داشته باشد.

مهاجم جديد سپاهان گفت: آمده‌ام تا سهم عمده و قابل توجهي در تداوم قهرماني هاي سپاهان داشته باشم و مطمئنم كه در اين راه هواداران اين تيم انتظارات زياد و البته درستي از من دارند.

وي عنوان كرد: همه تلاش خود را مي‌كنم تا با گلزني آنها را خوشحال كنم و اميدوارم مديران، مربيان و هواران سپاهان از جذب من رضايت كامل را داشته باشند و با همه سپاهاني ها روزهاي بهتري را براي اين باشگاه رقم بزنيم.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره مهاجم سابق تيم فوتبال پاختاكور ازبكستان به سپاهان اصفهان پيوست

  • برای مطلب مهاجم سابق تيم فوتبال پاختاكور ازبكستان به سپاهان اصفهان پيوست نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد مهاجم سابق تيم فوتبال پاختاكور ازبكستان به سپاهان اصفهان پيوست وارد نمائید

نظر شما درباره مهاجم سابق تيم فوتبال پاختاكور ازبكستان به سپاهان اصفهان پيوست

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه