جايگاه CNG بسازيد 500 ميليون تومان تسهيلات بلاعوض بگيريد

جايگاه CNG بسازيد 500 ميليون تومان تسهيلات بلاعوض بگيريد

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور عصر امـروز در نشست خبری بـا خبرنگاران استان مرکزی در پالایشگاه امام خمینی شازند گفت : این تسهیلات بـرای تـامین هزینه های کمپرسورها و سیلندرها این جایگاهها در نظر گرفته شده است .

علیرضا ضیغمی افزود : در کلانشهرها که قیمت زمین بیشتر است هزینه های ساخت جایگاه هم به سرمایه گذاران و یا شهرداری ها پرداخت خواهد شد .

وی با بیان اینکه 22 درصد از خودروهای کشور دوگانه سوز است افزود: هم اکنون 2 میلیون خودرو بـه سوخت CNG مجهز شده است کـه نقش مهمی در کاهش مصرف بنزین دارد .

وی از فعالیت هزار و 300 جایگاه سوخت CNG در کشور خبر داد و گفت: این تعداد جایگاه تا پایان سال به هزار و 800 جایگاه افزایش خواهد یافت .

مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور از کاهش مصرف روزانه 2 میلیون لیتر بنزین در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و افـزود : میـزان مصرف بنزین از 65 میلیون لیتر در روز طی سه ماهه نخست پارسال بـه 63 میلیون لیتر کاهش یافته است .

ضیغمی گفت : در صورتی کـه طرح سهمیه بنزین در کشور اجرا نمی شد این میزان اکنون بـه روزانه 100 میلیون لیتر بنزین افزایش می یافت .

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره جايگاه CNG بسازيد 500 ميليون تومان تسهيلات بلاعوض بگيريد

  • برای مطلب جايگاه CNG بسازيد 500 ميليون تومان تسهيلات بلاعوض بگيريد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد جايگاه CNG بسازيد 500 ميليون تومان تسهيلات بلاعوض بگيريد وارد نمائید

نظر شما درباره جايگاه CNG بسازيد 500 ميليون تومان تسهيلات بلاعوض بگيريد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه