ها جونگ مو مربي كره جنوبي: شکست خوردیم اما به بازیکنانم افتخار می کنم

ها جونگ مو مربي كره جنوبي: شکست خوردیم اما به بازیکنانم افتخار می کنم

سایت گل- ها جونگ مو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، علی رغم شکست 2-1 تیمش مقابل اروگوئه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، بازیکنانش را مورد ستایش قرار داد.

گل تساوی بخش چوگ یونگ لی در نیمه دوم کره ای ها را به صعود به مرحله بعد امیدوار کرد اما گل دقیقه 80 لوئیس سوارز به رویاهای آنها پایان داد.


ها جونگ مو گفت که کره می توانست نتیجه متفاوتی کسب کند اما تاکید کرد که شاگردانش به دلیل بازی خوب شان باید به خود افتخار کنند.

" این نتیجه ای نبود که ما به دنبالش بودیم. اما بازیکنانم تما تلاش شان را به کار گرفتند. باید به تیمم تبریک بگویم. اروگوئه با خوش شانسی به گل رسید. ما در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم هرچند نتوانستیم  بیش از یک گل به ثمر برسانیم.

ما موقعیت های زیادی خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها بهره بگیریم. این بزرگترین اشتباه ما بود و ما بابت آن متضرر شدیم. ما با تمام توان در زمین کار کردیم و برای پیروزی بسیار مصمم بودیم اما برای پیروزی کافی نبود.


ما به کمی هوشیاری بیشتر احتیاج داشتیم اما بازیکنانم نشان دادن که کره ای های واقعی هستند. کره در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته اما برای موفقیت در سطح بین المللی باید بیش از این پیشرفت کنیم."

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ها جونگ مو مربي كره جنوبي: شکست خوردیم اما به بازیکنانم افتخار می کنم

  • برای مطلب ها جونگ مو مربي كره جنوبي: شکست خوردیم اما به بازیکنانم افتخار می کنم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ها جونگ مو مربي كره جنوبي: شکست خوردیم اما به بازیکنانم افتخار می کنم وارد نمائید

نظر شما درباره ها جونگ مو مربي كره جنوبي: شکست خوردیم اما به بازیکنانم افتخار می کنم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه