نامه اي براي رئيس جمهور از 120 نماينده مجلس

نامه اي براي رئيس جمهور از 120 نماينده مجلس

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس از ارسال نامه ای به رئیس جمهور خبر داد كه تاكنون برای ۱۲۰ امضا جمع آوری كرده است.

ولی اسماعیلی نماینده گرمی درباره متن نامه ارسالی به رئیس جمهور گفت: در این نامه از آقای احمدی نژاد درخواست شده است تا به مسئول دفترش تذكر دهد.

عضو فراكسیون اصولگرایان افزود: در حال حاضر بحث ما با آقای احمدی نژاد این است كه رئیس دفتر ایشان غیر از پست ریاست دفتری، شش پست رسمی دیگر در دولت دارد و بهتر است به همین پست هایی كه دارد بپردازد و به مسائل و مباحثی كه در آنها تخصص ندارد، داخل نشود.

اسماعیلی ادامه داد: یك سال قبل كه ایشان را به كمیسیون فرهنگی احضار كردیم در مورد موضع گیری هایش به وی تذكر دادیم و شرط گذاشتیم كه مباحث تخصصی را برای اهل آن گذاشته و به كارهای خود بپردازد. اما می بینیم اخیرا مجددا حرف های جنجال برانگیز او موجب اتلاف انرژی های مدیران در كشور می شد.

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: مباحثی كه ایشان مطرح می كند مباحثی است در تخصص حوزه ها و دانشگاه ها و وظایف دانشجوی علوم انسانی و حوزوی این است كه در این موارد تحقیق كند. اما این موارد مسلما به ایشان ارتباطی ندارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نامه اي براي رئيس جمهور از 120 نماينده مجلس

  • برای مطلب نامه اي براي رئيس جمهور از 120 نماينده مجلس نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نامه اي براي رئيس جمهور از 120 نماينده مجلس وارد نمائید

نظر شما درباره نامه اي براي رئيس جمهور از 120 نماينده مجلس

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه