نقدي بر سريالهاي امسال ماه مبارك رمضان

نقدي بر سريالهاي امسال ماه مبارك رمضان

منتقدان بر اين باورند كه سريالهاي ماه مبارك رمضان بر اساس نيازهاي مخاطبان نبوده است


برخي از منتقدين فيلم و سريالهاي تلويزيوني بر اين باورند كه  سريالهاي ماه مبارك رمضان  امسال مناسب و آثار تولید شده بر اساس نیازهای مخاطبان شکل نگرفته است.

محمدتقی فهیم در ارزیابی مجموعه های ماه رمضان به خبرنگار مهر گفت: سریال های امسال مناسب ماه رمضان نبود، تلویزیون در تولیدات ماه رمضانی دچار انفعال شده است. این انفعال باعث شده تا مجموعه هایی که برای این ماه تولید شده بر اساس نیاز مخاطبان شکل نگیرد و بدون کار کارشناسی انجام شود.

وی در ادامه افزود: محمدمهدی عسگرپور با کارگردانی "جراحت" نشان داد در کارگردانی نسبت به کارهای قبلی اش اشراف بیشتری پیدا کرده است. این مجموعه اگرچه به لحاظ کارگردانی قوت هایی دارد، اما ضعف هایی در فیلمنامه وجود دارد و دقت لازم برای به تصویر کشیده شدن مشکلات جامعه انجام نگرفته است. سریال "جراحت" به لحاظ کارگردانی فقط امتیاز بالایی کسب می کند.

این منتقد با اشاره به مجموعه "در مسیر زاینده رود" گفت: این سریال با وجود اینکه ایده بکری در به تصویر کشیدن مسائل فوتبال دارد، اما شاهد اتفاقی نویی در آن نیستیم و بازی ها معمولی است. در حالی که حسن فتحی می توانست بازی بهتری از بازیگران بگیرد. به نظرم فتحی از این کار نسبت به کارهای قبلی اش امتیاز بالاتری نمی گیرد.

فهیم ادامه داد: به نظر می آید محمدرضا آهنج با ساخت سریال "ملکوت" دستمایه خوبی را برای کارگردانی در نظر گرفته است. گرچه او توانایی های زیادی در کارگردانی دارد، اما موضوع سریال و پرداخت آن به موضوع برزخ تکراری است. اگر پرداخت قصه خوب بود آهنج می توانست کاری بهتر انجام دهد.

وی با اشاره به سریال "نون و ریحون" گفت: این مجموعه ضعیف ترین کار امسال در ماه رمضان است و موضوع آن آشفته است. البته فرزاد موتمن قصد داشته جریانی راه بیاندازد، اما موفق نبوده و بازی ها هم کنترل شده نیست. این اثر موتمن نسبت به دیگر آثار او قابل تامل نیست.

خدمات هاستينگ | ثبت دامين
ثبت آنلاين دامين و هاست توسط شما
خدمات طراحي وب سايت
خدمات پشتيباني از وب سايت شما
همه و همه در ايكام
خدمات هاستينگ | ثبت دامين
كسب در آمد از طريق فروش محصولات ما
پذيرش نمايندگي هاستينگ
خدمات هاستينگ اختصاصي
همه و همه در ايكام

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نقدي بر سريالهاي امسال ماه مبارك رمضان

  • برای مطلب نقدي بر سريالهاي امسال ماه مبارك رمضان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نقدي بر سريالهاي امسال ماه مبارك رمضان وارد نمائید

نظر شما درباره نقدي بر سريالهاي امسال ماه مبارك رمضان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه